hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > قله بسکتبال کشور در تسخیر دانش‌آموزان سروقامت فارس

قله بسکتبال کشور در تسخیر دانش‌آموزان سروقامت فارس

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش فارس از کسب مقام قهرمانی دانش آموزان متوسطه اول پسر فارس در مسابقات ورزشی کشوری در رشته بسکتبال خبر داد.

سید کاظم حسینی گفت: دانش آموزان پسر متوسطه اول فارس در مسابقات ورزشی کشوری در رشته بسکتبال بر سکوی قهرمانی ایستادند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر، قهرمانی کشور و یادواره ی شهید جمهور و شهدای خدمت به میزبانی شهرستان های استان تهران و در شهر رودهن برگزار شد.

او گفت: تیم بسکتبال استان فارس با اقتدار و با غلبه بر نمایندگان استان‌های کرمان، قم، خراسان شمالی، سمنان و هرمزگان به جمع ۴ تیم برتر رسید.

حسینی افزود: تیم فارس در نیمه نهایی با غلبه بر استان اصفهان به فینال مسابقات رسید و در فینال نیز توانست با نتیجه ۴۸ بر ۴۰ تیم شهرستان های تهران که میزبان مسابقات بود را با اقتدار شکست داده و به جام قهرمانی دست پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان امیرعلی رییسی، علیرضا رشیدی، محمدصالح پاک گوهر، سینا عباسی، محمدمبین شمس، سهند نعمانی، بردیا بنایی، سبحان شعبانی فرد، امیرحسینشََ قاسمیان پور، ایلیا شاپوریان، پوریا زارع و راستین رضایی به مربیگری مجتبی قربان و سرپرستی قاسم جعفری اعضای تیم فارس در این رقابت ها بودند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: دراین مسابقات، ۲۸ تیم دانش اموزی پسر متوسطه اول سراسر کشور از نوزدهم تا بیست و پنجم مردادماه در رشته بسکتبال با هم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد