hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > قهرمانان مسابقات اسکواش پسران کشور در زنجان معرفی شدند

قهرمانان مسابقات اسکواش پسران کشور در زنجان معرفی شدند

بعد از سه روز رقابت، قهرمانان رقابت های اسکواش پسران کمتر از ۱۱ و ۱۳ سال قهرمانی کشور در زنجان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون اسکواش، مسابقات اسکواش پسران کمتر از ۱۱ و ۱۳ سال قهرمانی کشور در زنجان، با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.

در رده سنی کمتر از ۱۱ سال اهورا فیروزی از اراک مقام اول، پندار ترکزاد از کیش مقام دوم و آقایان آران مطیع نوع پروری از تبریز و محمد رادین عبدالهی از خراسان جنوبی مقام سوم مشترک را کسب نمودند.

همچنین در رده سنی کمتر از ۱۳ سال سامیار صفری از گیلان حائز رتبه اول شد، امیر رضا الوانساز از یزد مقام دوم را کسب کرد و ارشک احمد آبادی از تهران و امیر مهدی خراشادی زاده از خراسان جنوبی مقام سوم مشترک را کسب نمودند.

در این دوره از مسابقات هادی شمس القرایی و محمد حسین جعفری سرپرست فنی و ناظر فدراسیون در مسابقات بودند، همچنین مهدی مهدیخانی سرداور، و مهدی علیدادی، آرمان محمدی نافچی، محمد جعفری و جلال محمودی نیز قضاوت مسابقات را بر عهده داشتند.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور علی کتابفروش دبیرکل فدراسیون اسکواش برگزار شد.

این مسابقات با حضور ۶۳ بازیکن از ۱۷ استان کشور، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، فارس، کرمانشاه، کیش، گیلان، لرستان، مرکزی، همدان، یزد، از تاریخ ۲۱ الی ۲۴ مرداد ماه به میزبانی هیات اسکواش زنجان در خانه اسکواش زنجان برگزار شد.

منبع: mehrnews-6196805

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد