hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > کنایه جمهوری اسلامی به اظهارات عراقچی و میدری در جلسات کمیسیون‌های مجلس؛ یکی گفته جز باند نیویورکی‌ها نیستم و دیگری گفته اشتباه کردم!

کنایه جمهوری اسلامی به اظهارات عراقچی و میدری در جلسات کمیسیون‌های مجلس؛ یکی گفته جز باند نیویورکی‌ها نیستم و دیگری گفته اشتباه کردم!

روزنامه جمهوری اسلامی به اظهارات وزرای پیشنهادی پزشکیان در جلسات کمیسیون‌های مجلس کنایه زده است.

روزنامه جمهوری اسلامی به اظهارات وزرای پیشنهادی پزشکیان در جلسات کمیسیون‌های مجلس کنایه زده است. 

به گزارش جمهوری اسلامی، وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم که برای جلب اعتماد نمایندگان این روزها به کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی مراجعه می‌کنند، مطالب قابل تاملی می‌گویند. از عباس عراقچی نقل شده که گفته عضو باند نیویورکی‌ها نیستم، تابع قانون اقدام راهبردی هستم و جهان‌بینی من همان جهان‌بینی دوران خدمتم در سپاه است و تغییر نکرده است. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته: اسکندر مومنی وزیر پیشنهادی کشور در جلسه حاضر و اعلام کرد همچنان که سیاست رئیس ‌جمهور بر حفظ تعدادی از وزرای دولت قبل بوده، سیاست ما هم در وزارت کشور تغییر همه استانداران و فرمانداران نیست. احسان عظیمی‌راد هم در حساب کاربری خود نوشت: از احمد میدری وزیر پیشنهادی کار در کمیسیون آموزش و تحقیقات، از چرایی امضای نامه جام زهر در مجلس ششم به رهبر انقلاب و دلیل تحصن ایشان در مجلس پرسیدم و ایشان پاسخ کامل را به جلسات دیگر عودت دادند و گفتند: اشتباه کردم.

منبع: etemadonline-671158

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد