hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > انجام مشاوره پیش از صدور جواز صنایع برای سرمایه‌گذار لازم است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

انجام مشاوره پیش از صدور جواز صنایع برای سرمایه‌گذار لازم است

مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی فارس انجام مشاوره پیش از صدور جواز تاسیس صنایع را برای سرمایه‌گذار، لازم دانست.

سید مسعود عظیمی در هشتمین جلسه کمیته پایش طرح‌های راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس که با حضور نمایندگانی از استانداری، دادگستری و صمت فارس برگزار شد، يكي از مشكلات اصلي برخي طرح هاي سرمايه گذاري در استان را آشنا نبودن سرمايه گذاران با  مسائل فني و اقتصادي طرح ها بيان و اضافه کرد: اين موضوع سبب چالش هاي بزرگ در مسير سرمايه گذاري و  راكد بودن طرح ها مي شود .

عظيمي  بر ضرورت انجام  مشاوره قبل از صدور جواز تاسیس صنایع  به متقاضيان تاكيد كرد و گفت: بسیاری از مشکلات صنعتگران و سرمايه گذاران  با مشاوره صحیح و تخصصی رفع خواهد شد.

وي با بيان اينكه كارشناسان اين شركت آماده ارائه مشاوره به سرمايه گذاران و ارائه طرح هاي توليدي مزيت دار مبتني با ظرفيت ها و توانمندي هاي استان هستند، گفت: اجراي برخي طرح ها توجيه اقتصادي ندارد و سبب اتلاف سرمايه ها مي شود بنابراين ضروري است متقاضيان نسبت به اين موارد آگاهي بيشتري داشته باشند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس  با بيان اينكه حضور مشاورین برجسته و مطلع در کنار سرمایه‌گذاران از بدو تاسیس یک واحد تولیدی و اقتصادی جلوی بسیاری تصمیمات كه منجر به ايجاد دشواري در كسب و كار مي شود  گفت:در اين زمينه مشاوران ذيصلاحي نيزكه  با شركت شهرك هاي صنعتي فارس همكاري دارند و تعدادي از آنها نيز در مركز خدمات كسب و كار شهرك فناوري شيراز مستقر هستند مي توانند مشاوره هاي خوبي به صنعتگران و سرمايه گذاران ارائه دهند.

وی با بيان اينكه جلسات پايش طرح ها، یکی از سازو کارهای قانونی تعریف شده برای حمایت و   کمک به  سرمایه‌گذارانی که موفق به اجرا و تکمیل طرح خود نشده‌اند اما در شرایط کنونی توان و امکانات  لازم و قصد ادامه کار را دارندگفت:تشکیل جلسات کمیته پایش بصورت مستمر و هر هفته برگزار مي شود .

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران بر اساس ارائه برنامه زمان بندی،باید  برای بهره برداری طرح اقدامات لازم را انجام دهند گفت: هدف اصلی ما کمک وحمایت به منظور تسریع در راه اندازی   طرح های صنعتی است.

در جلسات کمیته پایش،با شناسایی طرح‌های راکد و غیرفعال و احصاء دلایل غیرفعال بودن آن‌ها، پیگیری ویژه برای فعال سازی طرح های که شرایط لازم را دارند انجام می‌شود.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد