hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر گرگان؛

خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه خبرنگاران بازوان توانند برای رفع مشکلات و موانع هستند که با مطالبه‌گری و ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نقطه عطف فعالان رسانه است.

صفرعلی پایین‌محلی با حضور در دفتر نمایندگی رویداد ایران در استان گلستان، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم به قلم قسم می‌خورد و این بسیار مهم است که اصحاب قلم و رسانه بدانند که جایگاه ارزشمند و برتری دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران بازوان توانند برای رفع مشکلات و موانع هستند، ادامه داد: مطالبه‌گری و ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نقطه عطف فعالان رسانه است.

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر گرگان پرداختن به حقیقت را بسیار مهم دانست و افزود: انتقادات و پیشنهادات صریح، بهترین هدیه به مدیریت شهری بوده و می‌توان با پیگیری‌های رسانه‌ها پارک‌ها، مبلمان شهری، معابر عمومی و در مجموع شهری زیبا را ایجاد کرد.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی برای انتشار عملکرد خود به بازوان معتبری نیاز دارند که خبرنگاران در نمایش پویایی دستگاه‌ها و بیان مطالبات آنان نقش به سزایی دارند.

پایین محلی اظهار کرد: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی دقیق و به‌ موقع اخبار و انتشار و تبیین وقایع و پیشرفت‌های کشور، نقش به‌سزایی در را جامعه ایفا می‌کند.

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر گرگان آگاهی‌بخشی را رسالت دیگر اصحاب رسانه برشمرد و تصریح کرد: نقش خبرنگاران در ارتقای سطح دانش و آگاهی جامعه قابل‌توجه است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد