hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ۶۰ هزار نفر در گلستان تحت پوشش بیمه دی هستند

مدیر بیمه دی استان گلستان:

۶۰ هزار نفر در گلستان تحت پوشش بیمه دی هستند

مدیر بیمه دی استان گلستان با بیان اینکه ۶۰ هزار نفر در گلستان تحت پوشش بیمه دی هستند، گفت: بیش از ۵۰ نماینده و کارگزار این شرکت در سراسر استان در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

محمد کاملی در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: میانگین ضریب نفوذ بیمه در دنیا ۶.۸ بوده که این عدد در کشور ما ۱.۸ محاسبه شده است و این موضوع نشان دهنده اهمیت ضریب نفوذ و توسعه فرهنگ بیمه است.

مدیر بیمه دی استان گلستان با تاکید به لزوم افزایش سطح آگاهی مسائل بیمه ای در جامعه افزود: قطعا اهالی رسانه می توانند در گسترش فرهنگ بیمه ای بسیار موثر باشند که در نهایت موجب گسترش آرامش در جامعه شود.                                                                            

خدمت به ایثارگران بزرگترین افتخار شرکت بیمه دی

وی گفت: یکی از افتخارات بزرگ شرکت بیمه دی ارائه خدمات به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

وی با بیان اینکه این بیمه بیش از ۱۹ سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور را دارد، افزود: بیمه دی جزو چهار شرکت برتر خصوصی صنعت بیمه کشور بوده و ۲۰ درصد بازار بیمه درمان کشور به بیمه دی اختصاص دارد.

رشد ۱۰۹ درصدی سهام بیمه دی

کاملی با بیان اینکه ۶۰ هزار نفر در گلستان تحت پوشش بیمه دی هستند، تصریح کرد: این شرکت همچنین بیمه زندگی بهادار با قابلیت ویژه ورود به بازار های سرمایه گذاری را ارائه می دهد.

وی بیان کرد: ۳۳ نماینده شرکت بیمه دی در سراسر استان در حال ارائه خدمات بیمه ای هستند.

مدیر بیمه دی گلستان با اشاره به اینکه ۲۰ واحد صنعتی، تولیدی و اقتصادی در استان نزد بیمه دی تحت پوشش هستند، چشم انداز شرکت را در سال های آینده ارزش آفرینی پایدار، تجربه خوشایند مشتریان و اهمیت به شبکه فروش عنوان کرد.

کاملی با بیام اینکه سهام شرکت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، ۱۰۹ درصد رشد داشته است، تصریح کرد: بیمه دی در سال گذشته با فروش ۱۷ هزار میلیارد تومان در سطح کشور موفق به کسب رتبه چهارم در بین شرکت های خصوصی شده که نسبت به سال ۱۴۰۱، ۷۸ درصد رشد داشته است.

مدیر بیمه دی استان گلستان گفت: کلیه مطالبات تایید شده مراکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور و به تبع آن در استان گلستان تا ابتدای هر خرداد ماه سال جاری تسویه و به حساب ذینفعان کارسازی شد.

وی اضافه کرد: همچنین مطالبات پزشکان پایش، مراکز ارائه دهنده خدمات بالینی در منزل و بیمارستان های دولتی تا ابتدای تیر ماه سال جاری تسویه و به حساب ذینفعان کارسازی شد و همچنین اسناد مستقیم تایید حواله شده جامعه هدف ایثارگر هم تا تاریخ ۱۰ مرداد پرداخت شده است.

 فعالیت ۵۰ نماینده و کارگزار در استان

مدیر بیمه دی استان گلستان گفت: راه اندازی فروش الکترونیکی ۱۴ محصول بیمه ای در بستر نرم افزار «دی دار»، قرارداد با ۳۴۰ مرجع درمانی در استان و ارائه خدمات به صورت آنلاین به آنها، ارائه خدمت به مردم گلستان با فعالیت بیش از ۵۰ نماینده و کارگزار، پرداخت خسارت در کمتر از یک هفته و دسترسی به نرم افزار «دی دار» به صورت ۲۴ ساعته بخشی از فعالیت های بیمه دی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد