hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > خبرنگاران، وظیفه خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عهده دارند و باید مطالبه گر خواسته های مردم باشند

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان:

خبرنگاران، وظیفه خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عهده دارند و باید مطالبه گر خواسته های مردم باشند

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: خبرنگاران وظیفه خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده دارند و باید با مطالبه‌گری، خواسته‌های مردم را از منتخبین سؤال کرده و نشر دهند.

محمدرضا عجم با حضور در دفتر نمایندگی رویداد ایران در استان گلستان، اظهار کرد: مردم در ایام انتخابات با اعتماد به کاندیدا‌ها پای صندوق‌های رأی حاضر و آرای خود را وارد صندوق می‌کنند تا خواسته‌ها و مطالبات عمومی به حق آنها محقق شود.

وی پاسخگویی منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر را یک وظیفه دانست و ادامه داد: خبرنگاران وظیفه خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده دارند وباید با مطالبه‌گری، خواسته‌های مردم را از منتخبین سؤال کرده و نشر دهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با تأکید بر اینکه نمی‌شود خبرنگاران فقط به نشستن در جلسات اکتفا کنند و نشر دهنده صورتجلسات باشند، خاطرنشان کرد: شهر گرگان در میان سایر شهر‌های شمالی کشور در شرایطی منحصر به فردی قرار دارد و باید برای عمران و آبادانی آن تلاش کرد.

وی پرسش‌گری و پیگیری مداوم اقدامات را عامل توسعه دانست و افزود: اگر انتقاد نباشد، قطعاً عمران و آبادانی از مرکز استان گلستان «گرگان» فاصله می‌گیرد.

عجم از ارسال با تأخیر برخی برنامه‌ها برای گرفتن مصوبه به شورای اسلامی شهر انتقاد کرد و گفت: این اقدام به منافع عمومی مردم آسیب زده و پروژه‌ها را با خطر رکود مواجه می‌کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد