hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ماجرای مرموز کشف جسد پسر جوان در خانه مادربزرگ

ماجرای مرموز کشف جسد پسر جوان در خانه مادربزرگ

تحقیقات برای کشف راز جسد ملحفه‌پیچ پسری جوان که در خانه مادربزرگش جان باخته است، آغاز شد.

تحقیقات برای کشف راز جسد ملحفه‌پیچ پسری جوان که در خانه مادربزرگش جان باخته است، آغاز شد.

به گزارش سایت جنایی، مادربزرگ این پسر جوان کسی بود که جسد نوه‌اش را در خانه خود پیدا کرد و پس از آن موضوع را به همسایه‌ها و پلیس خبر داد. وقتی ماموران کلانتری به محل رفتند با جسد پسر جوان در حالی روبه‌رو شدند که ملحفه‌پیچ شده و آثاری از جمله شیار گردنی بر پیکر بی‌جان او قابل مشاهده بود.

به این ترتیب، موضوع را به بازپرس کشیک قتل اطلاع دادند و بازپرس محسن اختیاری از شعبه اول دادسرای جنایی تهران که در آن زمان مسئولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت در محل حضور یافت.

کارآگاهان جنایی در شرایطی به تحقیق از همسایه‌ها و مادربزرگ متوفی پرداختند که تردیدی در مشکوک بودن مرگ پسر جوان باقی نمانده بود.

مادربزرگ در تحقیقات گفت: من خانه خودم آمدم و جسد نوه‌ام را پیدا کردم، نمی‌دانم او با چه کسی قرار داشت یا چه کسی ممکن است این بلا را سر او آورده باشد.

در پی انجام تحقیقات محلی و نمونه‌برداری‌های لازم از سوی کارشناسان اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت تا متخصصان پزشکی قانونی پس از معاینات دقیق نظر خود را اعلام کنند. در ادامه آنها نیز آثار خفگی را بر گردن و بدن جسد تایید کردند. از این رو  تحقیقات برای کشف راز قتل و شناسایی قاتل از سوی بازپرس اختیاری و کارآگاهان اداره ویژه قتل ادامه دارد.

منبع: etemadonline-670977

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد