hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > تذکر جدید به زاکانی از تریبون شورای شهر تهران؛ متن قراداد ۲ میلیارد یورویی هنوز به اعضای شورا ارائه نشده!

تذکر جدید به زاکانی از تریبون شورای شهر تهران؛ متن قراداد ۲ میلیارد یورویی هنوز به اعضای شورا ارائه نشده!

مهدی اقراریان با بیان اینکه در ۱۹ تیر امسال تذکری دادم که هنوز پاسخ تذکر من بعد از یک ماه داده نشده است، تصریح کرد: آقای زاکانی مدعی شده که ۱۳ میلیارد یورو تفاهم نامه منعقد کرده و قطعا این تفاهم نامه ها مربوط به شهرداری است و ما درخواست کردیم در اختیار اعضا قرار بگیرد تا بدانیم چه محتوایی دارد.

مهدی اقراریان ضمن تبریک به مناسبت مدال آوری ورزشکاران در المپیک ۲۰۲۴، اظهار کرد: باید از هادی ساعی و علیرضا دبیر دو همکار سابق شورا که هدایت دو فدارسیون را بر عهده دارند، تقدیر کرد. حسن اتفاق زیبا این است که هر دو نفر اهل ری هستند که باید در حوزه ورزش توجه جدی به ری داشته باشیم.

به گزارش فرارو، وی با اشاره به سقوط جرثقیل در شب گذشته، خاطرنشان کرد: یکی از تجهیزات آتش نشانی به منظور جابجایی ژنراتور در کنار ساختمان معاونت فنی و عمرانی به کار گرفته می شود که سقوط می کند. دو موضوع پیش می آید که آیا استفاده از تجهیزات آتش نشانی برای اقدامات عمرانی صحیح است یا خیر؟ و در مورد دوم امکانات و نیروهای انسانی است که باید برای عملیات استفاده شود، در چنین مواردی استفاده می شوند و آسیب می بینند.

اقراریان با بیان اینکه در ۱۹ تیر امسال تذکری دادم که هنوز پاسخ تذکر من بعد از یک ماه داده نشده است، تصریح کرد: آقای زاکانی مدعی شده که ۱۳ میلیارد یورو تفاهم نامه منعقد کرده و قطعا این تفاهم نامه ها مربوط به شهرداری است و ما درخواست کردیم در اختیار اعضا قرار بگیرد تا بدانیم چه محتوایی دارد.

وی ادامه داد: دو میلیارد یورو هم که برای قرارداد چین مطرح شده، محقق نشده و تنها بخشی از آن وارد تفاهم شده است. اینکه آقای زاکانی گفته من ضمانت نامه دارم باید این ضمانت نامه ها را به شورا ارائه دهد تا بدانیم دلایل کافی برای مسائلی که مطرح می کند، دارد.

منبع: etemadonline-670778

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد