hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > برخورداری: سخت‌ترین روز ورزشی‌ام بود/ بارها خدا را احساس کردم

برخورداری: سخت‌ترین روز ورزشی‌ام بود/ بارها خدا را احساس کردم

ملی پوش تکواندو ایران پس از کسب مدال نقره بازی های المپیک گفت: موفقیت تکواندو ثمره برنامه ریزی خوب و تلاش تکواندوکاران است که امیدوارم با مدال طلای آرین سلیمی تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، مهران برخورداری بعد از کسب مدال نقره وزن منهای ۸۰ کیلوگرم در رقابت‌های تکواندو المپیک پاریس گفت: به جرات می‌توانم بگویم که سخت‌ترین روز دوران ورزشی‌ام را سپری کردم. بابت مدالم خوشحالم اما دوست داشتم رنگ این مدال طلا باشد.

او ادامه داد: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد. من هم جدول بسیار سختی داشتم ‌و از بازی اول برایم حکم فینال بود. در دیدار نهایی هم با همه وجودم جنگیدم اما نشد. اتفاقی که می‌خواستم نیفتاد.

برخورداری درباره ویدیویی که از پدر و مادرش منتشر شد و حضور آنها در حرم امام رضا هنگام مسابقاتش گفت: من خیلی به امام رضا ارادت دارم. قبل از مسابقات می خواستم به مشهد بروم اما به خاطر تمرینات، شرایط برایم فراهم نشد. به همین خاطر پدرم گفت که ما در روز مسابقه‌ات به مشهد می رویم. من امروز بارها خدا را با همه وجودم حس کردم. مثل دو بازی که در ثانیه‌ پایانی نتیجه گرفتم.

مدال اور تکواندو ایران گفت: از همه کسانی که حمایتم کردند و دعایشان همراهم بود، سپاسگزارم. دست بوسشان هستم و تلاش می‌کنم که در المپیک بعد طلا را به دست آورم. من با این مدال راضی نمی شوم و به محض اینکه برگردم، تمریناتم را برای طلا شروع می‌کنم.

او همچنین ادامه داد: من از تکواندو و تمرین سخت لذت می‌برم.

ملی پوش تکواندو ایران در نشست خبری هم گفت: موفقیت تکواندو ثمره برنامه ریزی خوب و تلاش تکواندوکاران است که امیدوارم با مدال طلای آرین سلیمی تکمیل شود.

او درباره حریف تونسی هم گفت: حریف تونسی قامت بسیار خوبی داشت و توانست از امتیازی که داشت در دیدار فینال استفاده کند.

ملی پوش تکواندو ایران در پاسخ به این پرسش که دلایل موفقیت این رشته در بازی های المپیک پاریس و کسب دو مدال نقره و یک مدال برنز تا این لحظه را چه می دانید، گفت: برنامه ریزی و مدیریت خوب فدراسیون باعث رقم خوردن این موفقیت شده است. امیدوارم دوست خوبم آرین سلیمی هم بتواند فردا به مدال طلا دست پیدا کند تا روند موفق تکواندو ایران ادامه داشته باشد.

منبع: mehrnews-6190876

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد