hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ادعاهای مردی که جسد همسر موقتش را در تابوت زیر تخت جاسازی کرد

ادعاهای مردی که جسد همسر موقتش را در تابوت زیر تخت جاسازی کرد

مردی که همسر صیغه‌ای خودش را کشته و جسد او را در خانه نگهداری کرده بود، در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

مردی که همسر صیغه‌ای خودش را کشته و جسد او را در خانه نگهداری کرده بود، در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم به ماموران گفته بود به دلیل فحاشی‌های همسرش دست به این قتل زده است.

مردی یک سال قبل به پلیس گزارش داد زنش را کشته است. وقتی ماموران به خانه این مرد به نام فرید رفتند، از بوی تعفنی که در خانه بود متوجه شدند جسدی در آنجاست. آنها جنازه‌ای را در تابوت از زیر تخت بیرون کشیدند و مرد را بازداشت کردند.

فرید در بازجویی‌ها جزئیاتی از قتل همسر صیغه‌ای خود به نام سارا را توضیح داد و گفت: من چند سال بود که با سارا ارتباط داشتم و او را صیغه کرده بودم، البته زن و بچه داشتم. همسر اولم با پسرم زندگی می‌کرد. چون از سارا خوشم آمده بود او را صیغه کردم. ما زندگی خوبی داشتیم. سارا هم یک پسر داشت که با خودش زندگی می‌کرد، حتی خرجی او را هم می‌دادم ولی مشکل اصلی من رفتار سارا بود. او خیلی فحاشی می‌کرد.

متهم گفت: روز حادثه به خانه رفتم. سارا داشت قلیان می‌کشید. اول به همسر و پسرم فحش داد و بعد انگار که دلش خنک نشده باشد، فحاشی به خودم را شروع کرد. باز هم آرام نگرفت و به برادر خودش هم فحش داد. آنقدر عصبانی شدم که نتوانستم خودم را کنترل کنم و دست‌هایم را روی گلویش گذاشتم و خفه‌اش کردم. از کاری که کرده بودم، پشیمان شدم. جسد را داخل کیسه‌ای گذاشتم و زیر تخت جا دادم. با برادرزنم تماس گرفتم تا ماجرا را به او بگویم. خواستم به خانه‌ام بیاید اما وقتی آمد، نتوانستم بگویم. وقتی او رفت، جسد را داخل تابوت جاساز کردم و چند روزی در همان وضعیت ماند. بعد خودم با پلیس تماس گرفتم و واقعیت را گفتم.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. پدر و مادر مقتول و فرزندش در جلسه رسیدگی در جایگاه حاضر و خواستار صدور حکم قصاص شدند.

قاتل با مادرم مهربان بود

پسر سارا به قضات گفت: فرید رابطه خیلی خوبی با مادرم داشت و با او مهربان بود. در سال‌هایی که با هم زندگی می‌کردند، من او را مرد صبوری می‌دانستم اما برایش درخواست قصاص دارم.

وقتی نوبت به متهم رسید، او منکر اظهارات قبلی خود شد و گفت: من ۱۳ سال با سارا زندگی کردم و به او علاقه‌مند بودم. او یک فرزند معلول هم داشت که خودش از او نگهداری نمی‌کرد. حتی خرج او را هم می‌دادم. آخرین بار وقتی شروع به فحاشی کرد او را هل دادم اما او خودش قرص خورده بود که موجب مرگش شد. من او را نکشتم. من واقعاً سارا را دوست داشتم و با او مهربان بودم.

او در پاسخ به این سوال که چرا مرگ همسرش را به پلیس گزارش نداد و تابوت خرید، گفت: اشتباه کردم. من از ترس این کار را کردم و از کرده خودم پشیمان هستم.

با پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

 

 

منبع: etemadonline-670528

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد