hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > رنگرز: نتیجه کشتی فرنگی در المپیک حاصل تلاش مربیان سازنده است

رنگرز: نتیجه کشتی فرنگی در المپیک حاصل تلاش مربیان سازنده است

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است کشتی فرنگی ایران در سایه برنامه ریزی و استمرار فدراسیون کشتی به این نتیجه مطلوب رسید.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پس از پایان کار کشتی فرنگی در المپیک پاریس و کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز گفت: این تلاش و افتخار را به پیشگاه مردم تقدیم می‌کنیم که ولی نعمت ما هستند. قطعاً مسئول تلاش مربیان سازنده است که در جای جای کشور بی منت خدمت صادقانه و خاضعانه دارند.

وی گفت: این مربیان بدون هیچ چشم داشتی کار سازندگی را انجام می‌دهد. به همه این عزیزان این نتیجه را تبریک می گویم و به نوعی سپاسگذار تلاش آن‌ها هستم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی عنوان کرد: فدراسیون کشتی و شخص آقای دبیر حمایت‌ها و برنامه فنی زیادی برای ما داشتند، این زیر ساخت‌ها و تجهیزاتی که به بهترین شکل و در بالاترین سطح استانداردهای ورزشی در اختیار ما قرار گرفت، کمپ که به عنوان یکی از بهترین کمپ‌های رشته کشتی تلقی کرد، همگی محصول تلاش فدراسیون کشتی و مجموعه عوامل آن است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد: کار با برنامه و تلاش شبانه روزی، استمرار و تعهدی که در رأس آن دبیر و زیر مجموعه او باعث کسب این نتیجه شد. امیدوارم مردم هم این تلاش را از ما بپذیرند و به آنها این افتخار را تقدیم می‌کنم.

منبع: mehrnews-6190799

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد