درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 357757 | 18 مرداد 1403 ساعت 00:04

اردن: اجازه استفاده از حریم هوایی‌مان را نمی‌دهیم

اردن می‌گوید که به تهران اطلاع دادیم که اجازه نخواهیم داد از حریم هوایی ما برای هیچ منظوری استفاده شود.
اردن: اجازه استفاده از حریم هوایی‌مان را نمی‌دهیم


سخنگوی رسمی دولت اردن، گفت: به تهران اطلاع دادیم که اجازه نخواهیم داد از حریم هوایی ما برای هیچ منظوری استفاده شود. وی اعلام کرد: به تهران اطلاع دادیم که اجازه نخواهیم داد از حریم هوایی ما برای هیچ منظوری استفاده شود.

به گزارش انتخاب، وزیر امور خارجه اردن نیز هشدار داد که اگر جهان بلافاصله برای محافظت از منطقه اقدام نکند، تنش به جنگ تمام عیار منتهی خواهد شد.

اردن می‌گوید که به تهران اطلاع دادیم که اجازه نخواهیم داد از حریم هوایی ما برای هیچ منظوری استفاده شود.

در همین حال وزیر امور خارجه اردن هشدار داد که اگر جهان بلافاصله برای محافظت از منطقه اقدام نکند، تنش به جنگ تمام عیار منتهی خواهد شد.

منبع: fararu-761926



عکس خوانده نمی‌شود