hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > کمک به دولت چهاردهم با مطالبه‌گری رسانه‌ها

استاندار گلستان در دفتر سرپرستی رویداد ایران

کمک به دولت چهاردهم با مطالبه‌گری رسانه‌ها

استاندار گلستان در دفتر نمایندگی رویداد ایران استان گلستان با تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: رسانه باید با مطالبه گری به دولت جدید کمک کند، باید به مردم مظلوم استان گلستان در پروژه های آب و نیروگاه، منطقه آزاد اینچه برون کمک کنند تا منتج به نتیجه شود تا در تکمیل آنها تسهیل و تسریع کننده مسیر باشد.

علی محمد زنگانه اظهار کرد: یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر میهن عزیزمان به خصوص شهید صارمی «شهید رسانه» و شهید رئیسی «شهید خدمت» را گرامی می داریم و از آنجایی که کلمه «شهید» واژه های ایثار و گذشت را معنا می کند، به همین منظور این کلمه برای ملت ایران به خصوص مؤمنان مقدس است.

وی بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز تعابیری را در قبال این شهید بزرگوار «شهید رئیسی» به کار برده اند که در خصوص هیچ فردی به کار نبردند و هر یک از واژه ها ماندگار شدند، ادامه داد: هر یک از شهدا به تنهایی الگوی ماندگار هستند که همین الگوها عاملی بر شاخص بودن آنهاست.
استاندار گلستان با تأکید بر اینکه در دولت سیزدهم اصحاب رسانه استان پای کار بودند و با همه توان خدمات دولت سیزدهم بودند، افزود: در تبیین اقدامات دولت سیزدهم اگر کاستی هایی بود، کم کاری اصحاب رسانه نبوده بلکه این کم کاری از سوی متولیان بوده است.
وی رعایت اخلاق از سوی رسانه های اخلاق مدار را بسیار مهم برشمرد و گفت: رسانه سالم می تواند به حکمرانی سالم کمک کند و اگر رسانه ای که درگیر مسایل حاشیه ای باشد و به حب و بعض ها بپردازد و نتواند عقده را از عقیده جدا کند، نمی تواند به حکمرانی سالم و دور از فساد کمک کند.
زنگانه با تأکید بر اینکه در استان گلستان اکثریت قاطع 99 درصدی رسانه ها واجد ویژگی رسانه سالم هستند، خاطرنشان کرد: آنها توانسته اند به حکمرانی کمک کنند و این نشانگر همان همکار ی های خوب رسانه ای است.
وی کسب عناوین مختلف برتر در سطح کشور را ماحصل همکاری خوب رسانه ای دانست و اضافه کرد: رسانه خوب و متعالی می تواند منجر به حکمرانی خوب باشد و آن فعال رسانه ای که اخلاق حرفه ای دارد، حاضر نیست قلم خود را به ابراز سیاسی آلوده کند.
وی با بیان اینکه رسانه های خوب و آشنا با چارچوب ها می توانند «آن یک درصد رسانه های دور از رسانه خوب» که تعدا  آنها کمتر از انگشتان یک دست هستند را کنترل کنند، عنوان کرد: آن یک درصد اغلب فضای استان را به چالش می کشند و انصاف را رعایت نمی کنند، بارها با آنها جلسه می گذاری و اغنا سازی می کنی ولی می بینید که نتیجه نمی دهد و آنها استان را به حاشیه می برند.
زنگانه با تأکید بر اینکه «حق» دوطرفه است و مدیران و رسانه ها برگردن هم حق دارند، توضیح داد: اگر این حق رعایت نشود، قطعاً پیگیری از طریق مجاری قانونی صورت می گیرد.
وی با اشاره به اینکه نظارت صنفی و امر به معروف و نهی از منکر باید از طریق خود رسانه پیگیری شود، افزود: ما بارها از دستگاه های اجرایی از جمله استانداری خواستیم تا هر فردی شکایتی دارد، از حق خود بگذرند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد