hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: برخورد با ۲ خانم مورد تایید نیست

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: برخورد با ۲ خانم مورد تایید نیست

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه برخورد با ۲ خانم از سوی ماموران نیروی انتظامی مورد تایید نیست گفت: برای این موضوع پرونده‌ای تشکیل شده و این پرونده به صورت ویژه در حال بررسی است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه برخورد با ۲ خانم از سوی ماموران نیروی انتظامی مورد تایید نیست گفت: برای این موضوع پرونده‌ای تشکیل شده و این پرونده به صورت ویژه در حال بررسی است.

حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان روز چهارشنبه در حاشیه نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: موضوعی که از چندی پیش در فضای مجازی مبنی بر برخورد ماموران در حال بازنشر است مربوط به مدتی پیش بوده که آن برخورد را بنده هم دیدم و مورد تایید نیست و ما باید کرامت انسانی را حفظ کنیم.

 وی در عین حال گفت: البته باید شرایط ماموران نیز بررسی شود که در چه وضعیتی بودند که آنگونه نسبت به دستگیری آن ۲ نفر اقدام کردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: از همان ابتدا که آنها شکایت کردند، با دستور دادستان نظامی تهران و بازپرس برای بررسی دوربین‌های محیطی توانستند ماموران را شناسایی کنند و در همین راستا پرونده‌ای برای برخورد با ماموران تشکیل شد که به صورت ویژه در حال رسیدگی است.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان اضافه کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح به عنوان یک سازمان قضایی مستقل از نیروهای مسلح برای صیانت از نیروهای مسلح از یک سو و حفظ حقوق شهروندی مردم از سوی دیگر در حال فعالیت است، ضمن تقدیر و تشکر از همه زحمت‌های مسلح این قول را به مردم شریف کشورمان می دهم اگر جایی با جرمی مواجه شود، مطمئن باشید که بیطرفانه و عادلانه با مجرم برخورد می‌کند، چنان که گذشته ما هم این را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح همچنین گفت: صیانت از سلامت نیروهای مسلح در سرلوحه برنامه‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح بوده و به طور قطع پیشگیری مقدم بر درمان است.

وی افزود: بر این اساس و بنابر تاکیدهای مقام معظم رهبری و در اجرای بند پنجم اصل ۱۵۶ قانون اساسی برنامه‌های پیشگیرانه را در سطح تمام استان‌ها و کشور برنامه‌ریزی می‌کنیم که یکی از این برنامه‌ها امروز در اردبیل با محوریت سوء استفاده از موقعیت شغلی برگزار شد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد: اردبیل از لحاظ فعالیت نیروهای مسلح همانند سایر استان‌ها از سلامت خوبی برخوردار هست و همه نیروهای مسلح از جمله سپاه پاسداران، مرزبانی، ارتش و فراجا برنامه‌های خیلی خوبی ارایه کردند و نشست‌هایی که با نیروهای خود داشتند و آمار وقوع جرم بسیار پایین در بین آنها حاکی از میزان سلامتشان است.

حجت الاسلام پورخاقان اضافه کرد: سلامت نیروهای مسلح استان اردبیل را در جریان اغتشاش‌های سال ۱۴۰۱ نیز دیدیم که به لطف خدا با در نظر گرفتن بُعد جمعیت، کمترین آسیب را نسبت به مردم شریف استان داشتیم که جا دارد از مسئولان این استان از جمله اعضای شورای تامین به ویژه فرماندهان نیروهای مسلح قدردانی کنیم.

 

منبع: etemadonline-670380

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد