hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > روایتی جدید از مرگ کارمند زن شهرداری تهران در اثر سقوط از آسانسور؛ ماجرای دعوا با معاون اجتماعی منطقه چه بود؟

روایتی جدید از مرگ کارمند زن شهرداری تهران در اثر سقوط از آسانسور؛ ماجرای دعوا با معاون اجتماعی منطقه چه بود؟

روزنامه هم میهن روایتی جدید از علت مرگ کارمند زن شهرداری در اثر سقوط از آسانسور دارد.

روزنامه هم میهن روایتی جدید از علت مرگ کارمند زن شهرداری در اثر سقوط از آسانسور دارد.

به گزارش هم میهن، گلرخ، زن جوان با عصبانیت دکمه آسانسور را می‌زند و در آسانسور باز می‌شود، اما کابین آسانسور نیست و او در چاله می‌افتد تا به سرعت در آغوش مرگ آرام گیرد. گلرخ کاظم‌پور، کارمند شهرداری منطقه 18 پس از جر و بحث با معاون اجتماعی منطقه قصد خروج از ساختمان را داشت. یکی از همکارانش در مقابل در آسانسور به او می‌رسد. در آسانسور باز می‌شود، اما زود بسته می‌شود.

همکار گلرخ برای بسته نشدن در آسانسور، یک کلاسور را جلوی چشمی می‌گیرد و در دوباره باز می‌شود. گلرخ هنوز عصبانی است و بدون آن که نگاه کند،  وارد آسانسور شده، به چاله سقوط کرده و جان می‌سپارد. ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران درباره جان باختن این کارمند شهرداری در صحن علنی روز گذشته پارلمان شهری پایتخت گفت: «ظاهراً دیروز متاسفانه او در ساختمانی دچار این حادثه شد که به نام شهید مختار سلیمانی است. دیروز برادر این شهید با من تماس گرفت و به شدت ناراحت و پریشان بود. گریه می‌کرد که خانواده و روح آن شهید راضی نیستند که معاونت اجتماعی شهرداری در این ساختمان مستقر شده است. بارها هم درباره ناایمن بودن این ساختمان تذکر داده بودیم. اما به آن توجهی نشد. معاون اجتماعی منطقه از افرادی است که تازه به شهرداری تهران آمده و بدون سابقه اجرایی. دیروز با این خانم – کاظمی‌پور – جر و بحث کرده‌ و بعد این حادثه رخ داده است. ما در شورای شهر تهران به اتفاق آرا تصویب کردیم که شهرداری تهران برای پست‌های 5-15 و پایین‌تر از خارج شهرداری نیرو جذب نکند ولی همچنان شاهدیم که از خارج شهرداری تهران نیرو وارد می‌شود.» او با اشاره به اینکه یک مادر از دست رفته است، حالا باید چه کنیم؟ افزود: «این ساختمان محل تردد کارمندان شهرداری و مردم است. مطمئن هستم شهردار منطقه درباره این مسئله تقصیری ندارد چراکه این آقا را از بیرون به او تحمیل کرده‌اند.»

منبع: etemadonline-670322

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد