hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > اعلام شیوه نامه پرداخت تسهیلات به اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه ، آسیب دیده از ویروس کرونا

اعلام شیوه نامه پرداخت تسهیلات به اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه ، آسیب دیده از ویروس کرونا

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، از صاحبان مشاغل و بنگاه‌های بخش فرهنگ، هنر و رسانه آسیب‌دیده از ویروس کرونا، خواست برای ثبت تقاضای دریافت تسهیلات، اقدام نمایند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح اظهار داشت: بر اساس اطلاع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، از صاحبان مشاغل و بنگاه‌های بخش فرهنگ، هنر و رسانه که از ویروس کرونا آسیب دیده اند در خواست می شود تا برای ثبت تقاضای دریافت تسهیلات به سامانه www. kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند. 
وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا پایان خرداد است افزود: گفت: بنگاه های مشمول پس از تایید اطلاعات از سوی داده‌های تامین اجتماعی، از سوی ستاد ملی کرونا برای پرداخت تسهیلات حمایتی انتخاب و معرفی خواهند شد.
فلاح تصریح کرد: بنگاههایی که کد کارگاهی از سازمان تامین اجتماعی داشته باشند این تسهیلات را دریافت خواهند کرد ولی اگر ارتباط بیمه‌ای با تامین اجتماعی نداشته باشد در مرحله بعدی می توانند تسهیلات را دریافت کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: ۲۰ بانک و موسسه مالی برای دریافت تسهیلات متقاضیان در سامانه معرفی شده است و متقاضیان به محض دریافت پیامک بر اساس کد ملی، باید فرایند ثبت‌نام و ارائه مشخصات اولیه را تکمیل کنند و سپس اطلاعات ثبت شده به بانک‌های عامل ارسال و مراحل پرداخت تسهیلات را آغاز نمایند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد