hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > مانع بزرگ برای ادامه همکاری ملوان و دقیقی/ ممکن است اتفاقی رخ دهد

مانع بزرگ برای ادامه همکاری ملوان و دقیقی/ ممکن است اتفاقی رخ دهد

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان با گلایه از عدم تعهد حامیان مالی گفت: امیدوارم بتوانیم با رفع موانع موجود مشکلات را حل کنیم و تیم با هدایت دقیقی لیگ برتر را آغاز کند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، مهدی تارتار که قراردادش با باشگاه ملوان به اتمام رسیده بود از جمع انزلی چی ها جدا شد و هدایت گل گهر را بر عهده گرفت و سعید دقیقی که از شمس آذر جدا شده بود به عنوان سرمربی جدید ملوان انتخاب شد.

در همین حال و با توجه به اینکه ملوان تنها باشگاه نظامی در لیگ برتر است بازیکنانی از جمله علیرضا جعفرپور، امید نورافکن و رضا میرزایی برای گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی راهی ملوان شدند و مدیران این باشگاه مطابق با خواسته‌های دقیقی اقدام به عقد قرارداد با نفرات مدنظر او کرده‌اند.

سعید دقیقی روز دوشنبه ۱۵ مرداد در گفت‌وگویی اعلام کرد که اگر مباحثی که در قراردادش است تا تاریخ ۱۸ مرداد اجرا نشود، تصمیم دیگری خواهم گرفت و ممکن است از ملوان جدا شود.

رامبد رشیدی راد سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با صحبت‌های دقیقی اظهار داشت: دقیقی مربی متعهد و انسان شریفی است و در این مدت که در خدمتشان بودیم با تمام توان و انرژی برای پیشرفت کارهای باشگاه ملوان تلاش کرده است.

او ادامه داد: متأسفانه توافق مدنظر ما با حامیان مالی علی‌رغم مذاکراتی که با گروه‌های متعدد داشتیم و هنوز هم در جریان است؛ منجر به نتیجه نهایی نشده و به همین دلیل از انجام برخی از تعهدات خودمان عقب هستیم.

رشیدی راد تصریح کرد: امیدوارم خیلی زود با رفع موانع و مشکلات موجود، بتوانیم موارد مورد نظر سعید دقیقی را انجام داده و با انرژی و روحیه مناسب آماده حضور در مسابقات لیگ برتر شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، اگر سعید دقیقی از هدایت ملوان کناره‌گیری کند، پس از مازیار زارع به عنوان دومین مربی لیگ برتر شناخته خواهد شد که پیش از آغاز فصل بیست و چهارم از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

منبع: mehrnews-6187328

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد