hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > رییس‌جمهور گزارشی کامل از وضعیت کشور بدهند؛ نه برای مردم بلکه برای بستن دهان مدیران بی‌عرضه طلبکار دولت سیزدهم

رییس‌جمهور گزارشی کامل از وضعیت کشور بدهند؛ نه برای مردم بلکه برای بستن دهان مدیران بی‌عرضه طلبکار دولت سیزدهم

روزنامه اعتماد نوشت: مردم قطعا واقعیت را می‌دانند این گزارش برای بستن دهان مدیرانی است بی‌عرضه و بعضا پرمدعا و طلبکار که در آینده نتوانند با آمارسازی و دستاورد سازی دولت منتخب مردم را تخریب کنند.

«برسد به دست رییس‌جمهور» عنوان یادداشت هادی شیروانی شیری برای روزنامه اعتماد است که در آن آمده: تلویزیون را روشن کردم طبق معمول سراغ شبکه خبر رفتم. مدیر عامل محترم سازمان تامین اجتماعی در حال ارایه گزارشی از وضعیت سازمان و همچنین عملکرد آن در دولت سیزدهم بود. به گفته وی در این سه سال اندی که از دولت سیزدهم می‌گذرد تقریبا تمام مشکلات سازمان حل شده و دولت چهاردهم به قول خودشان اسب زین کرده را در این سازمان را نیز مانند سایر بخش‌ها تحویل خواهد گرفت. از اقدامات مثبت دولت سیزدهم در این سازمان گفت و گفت، از جمله پرداخت بدهی 106 هزار میلیارد تومانی سازمان که از دولت قبل به ارث برده تا افزایش جذب گروه‌های هدف و در نهایت گفت که سازمان تامین اجتماعی که در سال 1400 یک ابر بدهکار بانکی بود در حال حاضر در نتیجه مدیریت دولت سیزدهم به یک ابر طلبکار تبدیل شده است یعنی همه‌چیز گل بلبل، اما نگارنده این سطور که خود از بیمه‌شدگان سازمان هستم چنین تغییراتی نه در بخش درمان ونه در بخش بیمه پردازی ندیدم فقط در یک مورد بیمه پردازی، که من لیست کارگاه محل کارم را همین امروز چک کردم حق بیمه کارگران از سال 1400 (شروع به کار دولت سیزدهم) تا به امروز تقریبا سه برابر شده است و خدماتی که بنده دریافت کرده‌ام قطعا اگر کمتر نشده باشد، بیشتر نشده است. 

اگر واقعا چنین باشد و ما چنین مدیران قوی و با درایتی در دولت سیزدهم داشته ایم هیچ دلیلی برای تعویض کابینه وجود ندارد و به رییس‌جمهور منتخب پیشنهاد می‌شود پس از مراسم تحلیف مستقیم به نهاد ریاست‌جمهوری برود و در مقابل این تیم حاذق و با درایت سر تعظیم فرود آورد و سوار آن اسب زین شده شود و زحمت انتخاب وزرا و تغییر کابینه هم به خود ندهد. اما نه چنین نیست!

متاسفانه مسوولان دولت این را نمی‌خواهند درک کنند انتخابات ریاست‌جمهوری 8 و 15 تیر این واقعیت تلخ را مشخص کرد 50 درصد که نیامدند یعنی از وضع موجود شدیداً ناراضی بودند اما آن 50 درصدی که آمدند هم اکثریت به تغییر وضع موجود رای دادند. پس به نظر نگارنده که البته نظر بیشتر دلسوزان این مملکت نیز هست و  در چند روز گذشته به دفعات در رسانه‌ها به رییس‌جمهور منتخب پیشنهاد شده بود ، این است که آقای پزشکیان باید لحظه تحویل دولت گزارش کاملی از وضعیت کشور در همه بخش‌ها از قیمت کالاهای اساسی، دلار، سکه، خودرو، مسکن خصوصا وضعیت طرح مسکن ملی، اشتغال، اینترنت، نا ترازی‌ها، از صندوق‌های بازنشستگی گرفته تا انرژی اعم از بنزین، گازوئیل، گاز، برق و وضعیت آب و محیط زیست کشور و همچنین میادین مشترک نفت و گاز با همسایگان، قیمت فروش نفت و خلاصه تمام بخش‌های داخلی و بین المللی، تهیه و به صورت رسمی به مردم ارائه بدهد تا مردم واقعیت را بدانند.

البته مردم قطعا واقعیت را می‌دانند این گزارش برای بستن دهان مدیرانی است بی‌عرضه و بعضا پرمدعا و طلبکار که در آینده نتوانند با آمارسازی و دستاورد سازی دولت منتخب مردم را تخریب کنند. مردم باید بدانند کسانی که حتی به قول و عده خود هم وفا ندارند، آمده بودند  کاندیدا هم شده بودند و کلی هزینه روی دست بیت المال گذاشتند که تا آخر انتخابات بمانند و نگذارند مسعود پزشکیان رییس‌جمهور شود، ولی چون می‌دانستند که در بین مردم جایگاه و رایی ندارند کنار رفتند تا بلکه پستی و سهمی از دولت احتمالی آقای جلیلی داشته باشند، خودشان و یاران‌شان در قرارداد کرسنت و ده‌ها مورد دیگر چه خسارت‌های جبران‌ناپذیری به ایران عزیز زدند و چه مصیبت‌های عظیمی بر سر این مردم آوار کردند.

منبع: etemadonline-669969

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد