hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > "مستاجران"هم شامل جوایز پویش «با انرژی» می شوند

مدیر روابط عمومی توزیع برق فارس:

"مستاجران"هم شامل جوایز پویش «با انرژی» می شوند

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در کنار سایر مشترکان"مستاجران" هم می توانند با صرفه‌جویی در مصرف انرژی، در پویش ملی «با انرژی» شرکت کرده و از جوایز ارزنده این پویش همچون خودرو بهره مند شوند.

دکتر محمدرسول تحفه با بیان اینکه ملکیت معیار برنده شدن در پویش و شرکت داده شدن در قرعه‌کشی نیست، اظهارداشت: کاربر انشعاب برق معیار شرکت در پویش است، بنابراین تمام هم استانی های عزیز با صرفه‌جویی حداقل 15 درصدی و استمرار آن در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.

وی در خصوص اینکه مشترکان مستاجر چگونه می‌توانند از دریافت جوایز مطلع شوند، بیان داشت: به منظور سهولت کار مشترکان برق برنامه کاربردی «با انرژی» ایجاد شده که این امکان را می‌دهد مشترکان که حتی مستاجر هستند، با وارد کردن اطلاعات قبوض خود از آخرین وضعیت مصرف خود و در صورت صرفه جویی در مورد جوایزی که شامل آن‌ها شده است مطلع شوند. این مقام مسئول افزود: مشترکان در صورت برنده شدن در طرح جوایز خودرو و یا لوازم خانگی، می‌توانند با ارائه اجاره نامه معتبر و قبض برق برای دریافت جوایز خود اقدام کنند.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یادآورشد: همه مردم می‌توانند با دریافت اپلیکیشن" با انرژی" از طریق مراجعه به سایت https://ba-energy.ir ، یا شماره‌گیری کد دستوری# ۱۵۲۱*و یا برقراری تماس با سامانه ۰۹۱۲۹۹۹۷۵ در"پویش با انرژی" شرکت کرده و با کاهش مصرف برق خود به میزان 15 درصد، در قرعه‌کشی جوایز ارزشمند شامل ۳۰۰ دستگاه خودرو اتوماتیک و هزاران کمک هزینه خرید محصولات خانگی دیجیتال و الکترونیکی و تخفیف در قبوض برق تا سقف رایگان شدن شرکت نمایند.

تحفه، در ادامه ضمن دعوت از مردم جهت رعایت مصرف بهینه در هفته پیش رو ، بر بهینه‌سازی مصرف انرژی و اعمال مدیریت مصرف برق در شرایط کنونی تاکید کرد گفت: با توجه به افزایش دما در هفته جاری هم‌استانی‌ها تنها با به کار بستن تنها چند راهکار ساده مانند قراردادن درجه کولر روی عدد 24 و استفاده از دور کند کولر آبی و یا موکول کردن استفاده از وسایل پرمصرف برقی به ساعت‌های خارج از اوج مصرف برق می‌توانند خادمان خود در صنعت برق استان را جهت تامین برق مطمئن و پایدار یاری رسانند.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خاتمه با یادآوری اینکه برنده‌های قرعه‌کشی‌های پویش با انرژی نیاز به اعلام شماره کارت به هیچکس ندارند، تاکید کرد: کیف پول اعضا در برنامه با انرژی شارژ و امکان خرید برای آنها ایجاد می‌شود و در این بین همکاران در شرکت‌های توزیع حتماً با این افراد تماس می‌گیرند، پس مشترکان برق مراقب باشند تا فریب افراد سودجو را نخورند و شماره کارت بانکی خود را در اختیار هیچکس قرار ندهند.

انتهای پیام

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد