hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > ارز کاو در کدام صرافی ایرانی است؟ آشنایی با رویای شکارچیان

ارز کاو در کدام صرافی ایرانی است؟ آشنایی با رویای شکارچیان

در دنیای نوظهور و البته در حال تحول ارزهای دیجیتال، هر روز شاهد معرفی پروژه‌های جدیدی هستیم که هر یک با هدف خاصی قدم به این بازار می‌گذارند. یکی از پروژه‌هایی که به دنبال ایجاد تحولاتی عمیق در زیرساخت‌های سنتی از طریق فناوری نوین بلاکچین است، هانتِرز دریم (Hunters Dream) یا رویای شکارچیان نام دارد. رویای شکارچیان یک شبکه پرداخت مالی غیرمتمرکز است که هدف آن تغییر ساختار سیستم‌های پرداخت سنتی با استفاده از فناوری‌های نوین عنوان شده است. رمزارز بومی این پروژه کاو (CAW) نام دارد که به عقیده بسیاری از سرمایه‌گذاران، یک گزینه ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری بلندمدت است. ولی برای معامله این دارایی، علاوه بر شناخت پلتفرم‌های بین‌المللی، باید بدانیم ارز کاو در کدام صرافی ایرانی است. اما پیش از پاسخ به این سوال، به طور مختصر با این ارز آشنا خواهیم شد.

 

ارز کاو (CAW) چیست؟

همانطور که گفتیم، رویای شکارچیان یک شبکه پرداختی غیرمتمرکز است که با هدف ایجاد تغییر در زیرساخت‌های پرداخت سنتی به دنیای ارزهای رمزپایه معرفی شد. در این پروژه سبدی از استیبل کوین‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که ثبات آنها به واسطه ارز انباشته‌ای با نام کاو (CAW) به صورت الگوریتمی تضمین می‌شود. این کار به تسهیل پرداخت‌های قابل برنامه‌ریزی و توسعه زیرساخت‌های مالی باز کمک می‌کند.

ارز کاو (CAW)، به عنوان رمزارز بومی شبکه هانترز دریم، کار خود در بازار کریپتو را به‌صورت رسمی در آوریل 2022 (اردیبهشت 1401) بر بستر شبکه بلاکچین اتریوم شروع کرد و تنها بعد از گذشت 5 روز در صرافی مکسی (MEXC) لیست شد و امکان خرید ارز کاو برای معامله گران در این صرافی فراهم آمد. میزان عرضه توکن‌های کاو (CAW) در حال حاضر ۶۶۶,۶۶۶,۶۶۶,۶۶۶,۶۶۶ واحد است و حجم معاملات 24 ساعته آن به رقمی در حدود 1.189 میلیون دلار می‌رسد. پروژه هانترز دریم از ارز کاو (CAW) برای پرداخت کارمزدها استفاده می‌کند. نکته جالب توجه اینجاست که ارز دیجیتال کاو (CAW) اولین ارز دیجیتالی است که در ابتدا بدون وجود سایت و شبکه اجتماعی فعال در وبسایت مرجع کوین مارکت کپ (coinmarketcap) لیست شد.

C:UsersmariDesktopArtboard 2.jpg

بد نیست بدانید کلمه “CAW” کوتاه‌شده عبارت “Crypto-Awesome-World” به‌معنای «دنیای شگفت‌انگیز رمزارزها» است. علاوه بر اینکه پرداخت‌ها در اکوسیستم هانتِرز دریم از طریق ارز کاو (CAW ) انجام می‌شود، کاربران می‌توانند از آن برای خرید تجهیزات ویژه شکار نیز استفاده کنند و با سایر کاربران این شبکه تعامل برقرار کنند.

پروژه رویای شکارچیان و ارز کاو (CAW) برای تحقق هدف اصلی خود که رفع محدودیت‌های موجود در سیستم‌های پرداخت سنتی است، یک سیستم غیرمتمرکز جایگزین باثبات، امنیت و شفافیت بالا ارائه کرده است. البته این پلتفرم امنیت خود را به زیرساخت‌های شبکه بلاکچین اتریوم و الگوریتم اجماع اثبات سهام (Proof-of-Stake) آن مدیون است. افزون بر این، این اکوسیستم با کمک ارز کاو (CAW)، پایداری شبکه خود را تامین می‌کند. مجموع این عوامل به شکل‌گیری یک اکوسیستم مالی آزاد و دوراز انحصار منتهی شده است. فناوری بلاکچین به این پروژه کمک می‌کند عدالت در بهره‌مندی از خدمات مالی را در جامعه هدف برقرار نماید. چنین ساختاری به ایجاد یک نظام اقتصادی دیجیتال کارآمد و شفاف کمک می‌کند.

در اکوسیستم هانترز دریم، یک سیستم پاداش نیز درنظر گرفته شده است؛ کاربران می‌توانند در ازای نگهداری ارز کاو (CAW)، مشارکت در این پلتفرم و تعامل در شبکه‌های اجتماعی، پاداش دریافت کنند.

C:UsersmariDesktopArtboard 3.jpg

بهترین پلتفرم‌های بین‌المللی برای معامله ارز کاو CAW

بر اساس آخرین اطلاعات وبسایت مرجع کوین مارکت کپ، در حال حاضر بیشترین حجم معاملات ارز دیجیتال کاو (CAW) در صرافی‌ متمرکز مکسی (MEXC) پردازش می‌شود. حجم معاملات 24 ساعته این ارز در MEXC اکنون به چیزی در حدود 237 هزار دلار می‌رسد. علاوه بر این صرافی که اولین بستر حضور کاو در بازار کریپتو نیز محسوب می‌شود، صرافی‌های بیترو (Bitrue)، اچ‌تی‌اکس (HTX)، پولونیکس (Poloniex)، بینگ‌اکس (BingX)و صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ (Uniswap) نیز امکان معامله این دارایی دیجیتال را فراهم کرده‌اند. رایج‌ترین جفت ارز معاملاتی کاو (CAW) در این صرافی‌ها به استیبل کوین تتر (CAW/USDT) مربوط می‌شود.

ارز کاو در کدام صرافی ایرانی است؟

در کنار پلتفرم‌های معاملاتی بین‌المللی که امکان معامله و سرمایه‌گذاری ارز کاو (CAW) را فراهم می‌کنند، فروش یا خرید ارز کاو در برخی از صرافی‌های داخلی نیز ممکن شده است. یکی از این پلتفرم‌های معتبر، صرافی او ام پی فینکس (OMPFinex) است. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه «معامله» ارز کاو در صرافی او ام پی فینکس، علاوه بر نمودار لحظه‌ای قیمت کاو (CAW)، به ابزارهای معاملاتی مختلف نیز دسترسی داشته باشید.

ارز کاو (CAW)، رویای شکارچیان

در این مقاله سعی کردیم هرچند مختصر، شما را با یکی از پروژه‌های نسبتاً جدید ولی آینده‌دار بازار کریپتو، یعنی هانترز دریم و ارز کاو (CAW) آشنا کنیم. در ادامه با هم فهمیدیم علاوه بر پلتفرم‌های بین‌المللی، ارز کاو در کدام صرافی ایرانی است. شما با استفاده از امکانات متعدد صرافی او ام پی فینکس، ازجمله «معاملات سریع» و «معامله در بازار» می‌توانید با خیال راحت در این پلتفرم برای خرید، فروش و معامله ارز کاو (CAW) اقدام کنید.

 

منبع: sharghdaily-938931

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد