hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > فعالیت ۱۸ مرکز ثابت کانون و پرورش فکری کودکان در گلستان/امسال ۶۰۰ کارگاه در تابستان راه اندازی شد

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان

فعالیت ۱۸ مرکز ثابت کانون و پرورش فکری کودکان در گلستان/امسال ۶۰۰ کارگاه در تابستان راه اندازی شد

فعالیت ۱۸ مرکز ثابت کانون و پرورش فکری کودکان در گلستان مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت:فعالیت۱۸ مرکز کانون پرورش فکری کودکان استان تعداد ۲۴۰ هزار جلد کتاب موجود است که ۱۰ هزار جلد برای منطقه محروم داشلی برون در نظر گرفته شد.

الهه غیناقی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان افزود: فعالیت ۱۸ مرکز ثابت در استان که از این تعداد سه مرکز در گرگان، دو مرکز در گنبد و مابقی مراکز در دیگر شهرستان‌های مستقر هستند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با اشاره به اینکه این مراکز در زمینه علمی، ادبی، هنری و دینی فعالیت می‌کند، گفت: در حال حاضر تعداد ۲۱ هزار عضو داریم که این تعداد نسبت به سال گذشته با افزایش پنج برابری مواجه بوده است.

وی با اشاره به اینکه کارگاه‌های امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «تابستانت را بساز» فعالیت می‌کنند، ادامه داد: در تابستان امسال ۶۰۰ کارگاه در استان راه اندازی شد.

غیناقی اظهار کرد: اکنون در ۱۸ مرکز کانون پرورش فکری کودکان استان تعداد ۲۴۰ هزار جلد کتاب موجود است که ۱۰ هزار جلد برای منطقه محروم داشلی برون در نظر گرفته شد.

وی یادآور شد: نخستین استودیو کودک و نوجوان در مجتمع ویلاشهر و نخستین اتاق فرار در حوزه کودک و نوجوان راه اندازی شد.

غیناقی اظهار کرد: ۱۶ باشگاه با راهبری مربیان ارشد استان برنامه ریزی شده است که هدایت گر نوجوانان هستند.

وی یادآور شد: در حال حاضر تمام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در سه شیفت فعالیت می‌کنند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با اشاره به اینکه میزان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار عمرانی این نهاد بود، گفت: این اعتبار با کمک خیران به دو برابر رسیده و توانستیم در زمینه شاداب سازی و بهسازی مراکز هزینه کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد