hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ناامن شدن محیط های پیرامونی حوزه های قضایی گلستان برای کارچاق کن ها

رئیس کل دادگستری گلستان

ناامن شدن محیط های پیرامونی حوزه های قضایی گلستان برای کارچاق کن ها

با تلاش های حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان ، یک کارچاق کن در گرگان شناسایی و دستگیر شد .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این فرد،  بیرون از محیط دادگاه تجدیدنظر استان  با کسانی که از دادگاه خارج می شدند ، به بهانه های مختلف ارتباط می گرفت و اعتماد آنان را جلب می کرد .
حیدر آسیابی افزود: این فرد با ادعای این که با قضات دادگاه ارتباط دارد ، در یک پرونده مربوط به دعوی ملکی ، 700 میلیون تومان از یکی از طرفین پرونده درخواست کرده بود .
وی ادامه داد: کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان هنگام رصد محیط پیرامونی محاکم ، متوجه حضور این فرد و گفتگوهای او با مراجعان شدند که پس از پایش چند ماهه ، پرده از اقدامات مجرمانه او برداشتند.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این فرد هم اکنون دستگیر شده  و در زندان است و تحقیقات و بررسی ها نشان می دهد بر خلاف ادعایی که کرده بود با هیچ فرد یا افرادی در دادگستری ارتباط ندارد. 
حیدر آسیابی افزود: برای جلوگیری از فعالیت کارچاق کن ها و آسیب آنان به آبروی دستگاه قضایی، اقدامات نظارتی برای رصد محیط پیرامونی حوزه های قضایی استان امسال بیشتر شده است .
وی ادامه داد: در نتیجه این افزایش نظارت ها،  از ابتدای سال تاکنون اقدامات خوبی در  شناسایی و دستگیری این افراد ِ مدعی نفوذ ، صورت گرفته است.
آسیابی بار دیگر به مردم توصیه کرد: فریب مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی را نخورند و با اعتماد به این افراد علاوه بر این که فرصت دفاع قانونی در فرآیند رسیدگی پرونده های خود را از دست ندهند ،  خسارت مالی هم نبینند.
تلفن گویای 1580  حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان در طول شبانه روز ، آماده دریافت گزارش های مردمی درباره متخلفان و کارچاق هاست.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد