hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > حال و روز تولید در استان گلستان خوب نیست و تولیدکنندگان مشکلات بسیاری دارند که باید مرتفع شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان

حال و روز تولید در استان گلستان خوب نیست و تولیدکنندگان مشکلات بسیاری دارند که باید مرتفع شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: حال و روز تولید در استان گلستان خوب نیست و تولیدکنندگان مشکلات بسیاری دارند که باید مرتفع شود.

 امیر یوسفی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان بیان کرد: با توجه به شعار سال در حال حاضر تولید کنندگان استان شرایط خوبی ندارند و کوچکترین مشکلی هم به وجود آید به سمت تولید کننده می رویم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با بیان اینکه حال تولید خوب نیست، اظهارداشت: یکی از وظایف اصلی اتاق برداشتن موانع و کمک به بخش خصوصی است.

یوسفی اظهار کرد: حال و روز تولید در استان گلستان خوب نیست و تولیدکنندگان مشکلات بسیاری دارند که باید مرتفع شودند و اگر این مشکلات همچنان ادامه یابد نباید توقع داشته باشیم در استان گلستان جهش ایجاد شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با اشاره به افزایش صادرات استان، گفت: صادرات استان گلستان در سال گذشته ۴۸ درصد رشد داشته است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان از حضور استان گلستان در نمایشگاه‌های ترکمنستان و قزاقستان در شهریورماه و آبان ماه خبر داد و افزود: حضور در بازار‌های بین‌المللی یکی از مهمترین برنامه‌های اتاق بازرگانی است.

وی با بیان اینکه برای حل ناترازی‌ها از قبیل مشکلات موجود در حوزه برق و سایر موارد، سراغ تولید و تولیدکنندگان ‌می‌روند و محدودیت برای آن‌ها قائل می‌شوند، ادامه داد: اگر مشکلات تداوم داشته باشد، نباید انتظار داشته باشیم که بهبودی حاصل شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با اشاره به اینکه در سال 1402 نسبت به 1401 حدود 48 درصد رشد را در حوزه صادرات از استان گلستان شاهد هستیم، افزود: صادرات از مرز‌های استان، پسته، لوله آهنی، خوراک آبزیان، ید، آب آشامیدنی، رب و سایر کالا‌های تولید داخل بوده است.

یوسفی بی‌توجهی به محصولات کشاورزی تولید داخل را از مهمترین چالش‌ها و آسیب‌های موجود در تجارت بین‌المللی دانست و اضافه کرد: نتوانسته‌ایم از تولید یک میلیون 300 هزار تن تولید گندم و دیگر محصولات کشاورزی به نحو شایسته‌ای بهره‌مند شویم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد