hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > (تصاویر)‌ همه چیز درباره نسل جدید میتسوبیشی پاجرو؛ رقابت سرسخت تویوتا لندکروزر

(تصاویر)‌ همه چیز درباره نسل جدید میتسوبیشی پاجرو؛ رقابت سرسخت تویوتا لندکروزر

میتسوبیشی قصد بازگرداندن پاجرو را در قالب یک شاسی‌بلند لوکس دارد و حالا در دنیای رندرها می‌توانیم چهرهٔ احتمالی این خودرو را ببینیم

شایعاتی در مورد بازگشت میتسوبیشی پاجرو مطرح شده که چندی قبل در پدال به آن پرداختیم. حال یک طراح مستقل، دیدگاه خود از ظاهر احتمالی نسل جدید پاجرو را در قالب رندرهایی ارائه کرده است. وی با الهام از نسل‌های قبلی پاجرو، برای نسخهٔ جدید این خودرو ظاهری جعبه‌ای شکل را در نظر گرفته است. در جلوی پاجرو چراغ‌های T شکل LED، جلوپنجرهٔ بزرگ و تفسیر ساده‌تری از طراحی موسوم به سپر پویای میتسوبیشی را می‌بینیم.

100

پروفیل جانبی خودرو با خطوط صاف و تناسبات سنتی یک شاسی‌بلند، ویژگی قابل‌ذکری ندارد اما در عقب چراغ‌هایی مشابه جلو و یک برجستگی روی در صندوق با می‌بینیم که یادآور چرخ زاپاس است. طراح همچنین برای این خودرو روکش‌های پلاستیکی همرنگ بدنه و دستگیره‌های در مخفی در نظر گرفته شده تا پاجرو را برای خریداران شاسی‌بلندهای لوکس جذاب‌تر کند. این رویکرد تصادفی انتخاب نشده زیرا جدیدترین اطلاعات از ژاپن نشان می‌دهد که نسل جدید پاجرو احتمالاً وارد بخش لوکس بازار خواهد شد.

101

پاجرو اگر بخواهد به میراث خود وفادار بماند، باید روی شاسی نردبانی ساخته شود و اتحاد رنو-نسیان قطعاً قطعات لازم برای چنین کاری را در اختیار دارد. پاجروی جدید می‌تواند روی پلت‌فرم مشترکی با اینفینیتی QX80 یا نسل آیندهٔ نیسان پاترول ساخته و به رقیبی شایسته برای تویوتا لندکروزر تبدیل شود. همین موضوع می‌تواند در مورد پیشرانهٔ V6 توئین توربوی اینفینیتی هم صدق کند. بااین‌حال، طبق جدیدترین گزارشات، پاجروی جدید ممکن است از پلت‌فرم یکپارچهٔ CMF-C/D اوت‌لندر استفاده کند و با پیشرانهٔ هیبریدی عرضه شود.

102

هرچند این موضوع برای طرفداران پاجرو می‌تواند ناراحت‌کننده باشد اما استفاده از چنین ساختاری می‌تواند محتمل‌تر از شاسی نردبانی سنتی باشد خصوصاً اگر میتسوبیشی بخواهد پاجروی جدید را در سراسر جهان عرضه کند. درهرحال، شرکت ژاپنی هنوز زمانی برای معرفی یا عرضهٔ نسل جدید پاجرو اعلام نکرده است ولی انتظار می‌رود این اتفاق در حدود سال ۲۰۲۷ رخ دهد.

منبع: پدال

منبع: faradeed-199710

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد