hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی شیراز که باید بشناسید

هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی شیراز که باید بشناسید

شهر شیراز در استان فارس یکی از شهرهای زیبا و توریستی ایران است که جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی دارد. شهری که در سفر به گوشه گوشه آن، حتی با دیدن کوچه‌های تو در تو و باریک غافلگیر شده و انگشت حیرت به دهان می‌گیرید.

 شیراز را فقط نباید دید، شیراز را باید لمس کرد، بو کشید، شنید، نفس گرفت و زندگی کرد. در هر فصلی که عازم شهر شیراز شوید، مطمئن باشید که با تابلویی متفاوت از طبیعت و زندگی در این شهر روبه‌رو شده و جلوه‌ای جذاب از آن را می‌بینید. مخصوصا اگر برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی، به این شهر سفر می‌کنید، قطعا تجربه دل‌انگیزی خواهید داشت. هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی شیراز را در این مقاله بشناسید تا سفری خاطره‌انگیز به این شهر را تجربه کنید.

آشنایی با هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی شیراز

سفر و اقامت در هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی شیراز

هم‌اکنون شهر شیراز یکی از کلانشهرهای بزرگ ایران است. شهری که در خیابان‌های آن، برای رسیدن از یک منطقه به منطقه‌ای دیگر، باید حداقل یک ساعت در ترافیک بمانید. به همین دلیل توصیه ما این است که با در نظر گرفتن هدف سفر خود به این شهر، انتخاب و رزرو هتل شیراز را انجام دهید. مثلاً اگر سفر شما یک سفر کاری است، هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی شیراز بهترین انتخاب برای‌تان محسوب می‌شوند تا هم در زمان و هم در هزینه‌های خود، به شدت صرفه‌جویی کنید.

اگر می خواهید در زمان حضور خود در شهر شیراز دسترسی مناسبی به حرم شاهچراغ داشته باشید، بهتر است هتل‌ هایی در نزدیکی این بارگاه متبرکه را برای رزرو هتل شیراز انتخاب کنید. رزرو هتل زندیه شیراز در بین هتل‌ های پنج ستاره شهر شیراز گزینه ای مناسب از نظر نزدیک بودن به بارگاه شاهچراغ است. علاوه بر این هتل چهار ستاره آریو برزن در خیابان زند، هتل سه ستاره وکیلی شیراز در خیابان لطفعلی خان زند و هتل سنتی نیایش شیراز گزینه‌های بعدی هستند که دسترسی بسیار مناسبی به حرم شاهچراغ دارند.

هتل هفت دریا شهر شیراز

اولین هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی شیراز که قصد معرفی آن را داریم، هتل هفت دریا است. تفاوتی ندارد که شما با تور شیراز لحظه آخری عازم این شهر شوید یا با تورهای عادی به شیراز سفر کنید؛ در هر حال، هتل هفت دریا که در فاصله ۱۰ کیلومتری از شیراز، جاده صدرا، بعد از پل راه آهن، شهرک ویلایی بهاران، بلوار مهرگان، مهرگان ۱۳ قرار دارد، بهترین پیشنهاد ما برای شماست. با رزرو سوئیت در این هتل به راحتی می‌توانید به نمایشگاه بین‌المللی شیراز در سفر کاری خود دسترسی داشته باشید. نحوه دسترسی از این هتل به نمایشگاه هم بسیار راحت است؛ چون شما در کوتاه‌ترین فاصله از این نمایشگاه قرار دارید. به عبارتی هتل هفت دریا، نزدیکترین هتل به نمایشگاه بین المللی شیراز است.

هتل هفته دریا؛ از هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی شیراز

این هتل خدمات متعدد و مختلفی همچون پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت در اتاق و لابی، اتاق چمدان، رستوران، کافی شاپ، سالن همایش، سالن چند منظوره، فضای سبز، آلاچیق در محوطه و کارکنان و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی دارد و یکی از بهترین هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی شیراز است؛ همچنین نمای اتاق‌ها رو به محوطه هتل و رو به دشت پشتی هتل است. در ضمن امکان استفاده از تجهیزاتی مثل دستگاه فکس، فتوکپی و پرینتر هم برای مهمانان هتل هفت دریا وجود دارد.

هتل الیزه شهر شیراز

هتل الیزه با 4 ستاره درخشان، دومین هتل در لیست هتل ‌های نزدیک نمایشگاه بین المللی شیراز است تا شما اقامت راحت و دسترسی سریعی به نمایشگاه داشته باشید. این هتل در منطقه معالی آباد شیراز و در کوی پزشکان قرار گرفته است. از خدمات این هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی شیراز می‌توان به اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، استخر، دستگاه خودپرداز و دستگاه فکس، تاکسی سرویس، روم سرویس، لاندری، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت در اتاق و لابی، تبدیل ارز، اتاق چمدان، صرافی، رستوران، کافی شاپ، سالن صبحانه خوری، سونا بخار، جکوزی، ماساژ، اتاق مخصوص سیگاری‌ها، سالن همایش و فضای سبز خارج از هتل اشاره کرد که به همین خاطر آن را به یکی از بهترین هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی شیراز تبدیل کرده است. ضمن اینکه این هتل، امکانات لازم برای افراد کهنسال و معلول را هم در نظر گرفته است؛ همچنین شما می‌توانید اتاق‌های خود را با نمای کوه یا خیابان رزرو کنید. لازم به ذکر است که کارکنان این هتل، همگی به زبان انگلیسی مسلط هستند.

هتل الیزه؛ هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی شیراز

هتل چمران شیراز

از دیگر هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی شیراز هتل ۵ ستاره چمران است که در بلوار شهید چمران قرار گرفته و البته از سمت بلوار علامه دهخدا هم می‌توان به آن دسترسی داشت. از امکانات این هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی شیراز می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، سالن بدنسازی، فروشگاه و غرفه، خودپرداز، تاکسی سرویس، آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، روم سرویس، لاندری، اتاق چمدان، کافی شاپ، سالن صبحانه خوری، فست فود، رستوران سنتی، رستوران با اجرای موسیقی زنده، جکوزی، سونا بخار، اسپا، سونا خشک، ماساژ، سالن برای همایش‌ها و تشریفات و کارمندان مسلط به زبان انگلیسی و زبان عربی اشاره کرد؛ همچنین شما می‌توانید ویو اتاق‌های خود را به سمت کوه انتخاب کنید. ضمن اینکه در این هتل برای افراد کهنسال و معلول هم خدمات لازم لحاظ شده است.

هتل چمران؛ نزدیکترین هتل به نمایشگاه بین المللی شیراز

هتل پارس شهر شیراز

هتل پارس هم از هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی شیراز محسوب می‌شود که 4 ستاره درخشان دارد و در خیابان زند شیراز، قطب تجاری و پزشکی شهر قرار گرفته است. از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، سالن بدنسازی، فروشگاه و غرفه، استخر، سالن کنفرانس، دستگاه خودپرداز، روم سرویس، صندوق امانات، آرایشگاه مردانه، آرایشگاه زنانه، لاندری، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت در اتاق و لابی، اتاق چمدان، کافی شاپ، فست فود، رستوران با اجرای موسیقی زنده، جکوزی، سونا بخار، ماساژ، سونا خشک، حمام ترکی، سالن همایش، سالن تشریفات، سالن چند منظوره، اتاق مهمانی و جلسات کاری اشاره کرد. ضمن اینکه شما می‌توانید اتاق‌های خود را با ویو به سمت خیابان یا رودخانه خشک شیراز انتخاب کنید. در هتل پارس امکانات ویژه برای افراد کهنسال و معلول هم در نظر گرفته شده است و تمامی پرسنل و کارکنان به زبان انگلیسی مسلط هستند.

هتل های شیراز برای یک اقامت جانانه

هتل‌های شهر شیراز در تمام نقاط شهر گسترده شده‌اند و شما با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه خود می‌توانید بهترین هتل، هتل آپارتمان یا مسافرخانه را برای اقامت خود در نظر بگیرید. حتی در بافت قدیم این شهر اقامتگاه‌های بومگردی وجود دارند که همگی خانه‌های سنتی و قدیمی شیراز هستند و با امکانات مدرن، به‌روز‌رسانی و تجهیز شده‌اند و به همین جهت انتخاب خوبی برای آنان که به دنبال هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی شیراز هستند، است.

اگر هدف شما از سفر به شیراز، شرکت در نمایشگاه‌های متعدد این شهر است، توصیه می‌کنیم که هتل های نزدیک نمایشگاه بین ‌المللی شیراز را انتخاب کنید. با انتخاب این هتل‌ها به سرعت و به راحتی می‌توانید به محل نمایشگاه دائمی شیراز در شهرک گلستان دسترسی داشته باشید و در زمان و هزینه‌های خود هم صرفه‌جویی کنید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد