hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > فعالیت قرارگاه مرکزی طرح جابه جایی زائرین اربعین گلستان آغاز شد 

با برگزاری چهارمین جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین: 

فعالیت قرارگاه مرکزی طرح جابه جایی زائرین اربعین گلستان آغاز شد 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از فعالیت رسمی قرارگاه مرکزی طرح جابه جایی زائرین اربعین حسینی خبر داد و گفت: این قرارگاه در پایانه مسافربری گرگان آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین است. 

 عادل مصدقی در چهارمین جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان با بیان آغاز فعالیت رسمی قرارگاه مرکزی طرح جابه جایی زائرین اربعین حسینی، اظهارداشت: هم اکنون کار ثبت نام زائرین اربعین در سامانه سماح حج و زیارت آغاز شده و تاکنون 65 درصد ثبت نام کنندگان تمایل به استفاده از ناوگان عمومی جاده ای داشته و 70 درصد آنها مرز مهران را انتخاب کرده اند. 
وی با اشاره به تصمیمات اخیر ستاد اربعین استان درباره اعزام زائرین، گفت: آخرین هماهنگی های سازمانی نیز هفته آینده با حضور ادارات کل راهداری سراسر کشور  در ستاد مرکزی انجام و به استان انتقال می یابد. 
مصدقی ادامه داد: نرخ کرایه زائرین نیز، ابلاغ و مشخص شده که از 900 هزار تومان تا یک میلیون و 500 هزار تومان برای اتوبوس های 44 نفره و 32 نفره و VIP است. 
رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین گلستان افزود: استان در بخش باری برای اعزام موکب ها مشکلی ندارد و برای تامین ناوگان رفت زائرین هم مشکلی نیست  و برای برگشت زائرین هم در تلاشیم که با کمترین دغدغه ها و مسایل روبرو باشیم. 
مصدقی گفت: برای تامین ناوگان زائرین از ناوگان سایر دستگاههای اجرایی از جمله شهرداری ها فراخوان کرده تا برای برگشت زائران با مشکل مواجه نشویم. 
به گفته وی، برای پروازهای هوایی و اعزام های ریلی زائرین استان نیز رایزنی ها و هماهنگی لازم شده است. 
مصدقی یادآورشد: دفترچه های توقیفی و  تامین سوخت ناوگان نیز از موارد دیگری است که تدابیر لازم اتخاذ شده است. 
چهارمین جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان در سالن جلسات راهداری و حمل و نقل جاده ای و با حضور مدیر حج و زیارت استان و نمایندگان دستگاههای اجرایی عضو کمیته برگزار  و دغدغه های موجود در این برای ارائه راهکارهای لازم طرح بررسی و تبادل نظر شد. 
طرح جابه جایی زائرین اربعین حسینی از 16 مردادماه جاری شروع و تا 20 شهریور ماه ادامه دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد