hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > زیرساخت اصلی سیستم آموزش و پرورش، معلم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان

زیرساخت اصلی سیستم آموزش و پرورش، معلم است

با حضور سید علی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سالن فرهنگ این اداره کل در حال برگزاری می باشد.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بیان داشت: زیرساخت اصلی سیستم آموزش و پرورش معلم است و کمبود معلم به معنای نقص در زیرساخت است که باید به نحو مناسب حل شود و مطمئنا دانشگاه فرهنگیان می‌تواند بسیار موثر باشد.
مجموعه فعالیت‌هایی که در دانشگاه فرهنگیان پی‌گیری می‌شود، هوشمندانه و بر اساس قواره علمی است که جای قدردانی دارد، مطمئنا معلمانی که از خروجی دانشگاه فرهنگیان هستند متفاوت و پخته‌تر از سایر معلمان هستند.
معتقدیم اگر قرار است نسل بعدی خوب پرورش یابد، باید به دانشگاه فرهنگیان توجه بیشتری داشته باشیم و نسبت به تقویت این دانشگاه در همه سطوح اقدام نماییم.
با توجه به نزدیکی ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید و اهمیت موضوع، لازم است جلسه اختصاصی با حضور همه دستگاه‌های ذیربط تشکیل و همه شرایط و تمهیدات لازم اندیشیده شود.
آموزش و پرورش استان در برگزاری اجلاسیه سراسری نماز با موضوع نماز نسل نو و رسالت ما، اهتمام و پی‌گیری جدی داشته باشد تا ان‌شاالله بتوانیم در گسترش فرهنگ نماز و نمازخوانی نقش آفرین باشیم.

برای رفع بحران فقر سرانه آموزشی در شهر گرگان باید کارگروه ویژه‌ای متشکل از همه ارگان‌ها و اشخاصی که می‌توانند کمک نمایند تشکیل شود تا موانع و مشکلات بررسی و با استفاده از همه ظرفیت‌ها از جمله استانداری نسبت به رفع موانع اقدام شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد