hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > تماس تلفنی روسای جمهور ایران و فرانسه؛ مکرون: امیدوارم روابط تهران با پاریس و دیگر کشورهای اروپایی، در دوره جدید بیش از گذشته ارتقا یابد / پزشکیان: آماده ارتقای روابط با فرانسه بر مبنای صداقت و اعتمادسازی مشترک هستیم

تماس تلفنی روسای جمهور ایران و فرانسه؛ مکرون: امیدوارم روابط تهران با پاریس و دیگر کشورهای اروپایی، در دوره جدید بیش از گذشته ارتقا یابد / پزشکیان: آماده ارتقای روابط با فرانسه بر مبنای صداقت و اعتمادسازی مشترک هستیم

رئیس جمهور کشورمان در گفت و گوی تلفنی با مکرون گفت: آماده ارتقای روابط با فرانسه بر مبنای صداقت و اعتمادسازی مشترک هستیم. مکرون نیز در این گفتگو بیان کرد: امیدوارم روابط ایران با فرانسه و دیگر کشور‌های اروپایی، در دوره جدید بیش از گذشته ارتقا یابد.

رئیس جمهور کشورمان در گفت و گوی تلفنی با مکرون گفت: آماده ارتقای روابط با فرانسه بر مبنای صداقت و اعتمادسازی مشترک هستیم.

 مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان در تماس تلفنی رئیس جمهور فرانسه در ضمن ابراز نگرانی شدید از تشدید تنش‌ها در مرزهای جنوبی لبنان با رژیم صهیونیستی،‌ نسبت به تبعات و نتایج هرگونه تجاوز به لبنان هشدار داد و گفت: رژیم صهیونیستی در صورت حمله به لبنان اشتباهی بزرگ مرتکب خواهد شد که تبعات سنگینی برایشان به همراه خواهد داشت.

مکرون نیز در این گفت و گو بیان کرد: امیدوارم روابط ایران با فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی، در دوره جدید بیش از گذشته ارتقا یابد.

 

منبع: etemadonline-669151

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد