hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فیلم ددپول و ولورین با شکستن رکوردی تاریخی آغاز کرد

فیلم ددپول و ولورین با شکستن رکوردی تاریخی آغاز کرد

فیلم Deadpool and Wolverine در اولین هفته اکرانش توانست رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه یک فیلم بزرگسال را با ثبت یک آمار فوق‌العاده بشکند.

فیلم Deadpool and Wolverine سرانجام روی پرده‌های سینما رفت و اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم ددپول و ولورین با ثبت چندین رکورد کار خودش را آغاز کرده است. فیلم Deadpool and Wolverine موفق شد در سه روز اول اکران خود در آمریکای شمالی ۲۰۵ میلیون دلار فروش کند تا نه‌تنها بزرگ‌ترین افتتاحیه یک فیلم با درجه سنی بزرگسال را تجربه کند، بلکه به اولین فیلم با درجه سنی R تبدیل شود که به افتتاحیه‌ای بیش از ۲۰۰ میلیون دلار دست پیدا می‌کند.

همچنین این هشتمین افتتاحیه بزرگ گیشه آمریکای شمالی است. فیلم Deadpool and Wolverine با دریافت سینمااسکور A از تماشاگران مانند دو قسمت قبل شانس بالایی برای حفظ فروش خود دارد. این رکورد پیش از این به فیلم Deadpool با فروش ۱۳۳.۷ میلیون دلار تعلق داشت. همچنین فیلم Deadpool 2 افتتاحیه ۱۲۵.۵ میلیون دلاری را تجربه کرده بود. در گیشه جهانی نیز فیلم ددپول و ولورین با رکوردشکنی آغاز کرد و توانست ۲۳۳.۳ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی و در مجموع ۴۳۸.۳ میلیون دلار در سراسر جهان در اولین هفته اکرانش فروش کند.

نگاه تعجب آور ددپول و ولورین در فیلم Deadpool and Wolverine

فیلم Deadpool and Wolverine همچنین بزرگ‌ترین افتتاحیه سال ۲۰۲۴ را تجربه می‌کند و بزرگ‌ترین افتتاحیه پس از فیلم Spider-Man: No Way Home در آمریکا و بزرگ‌ترین افتتاحیه جهانی پس از فیلم Avatar: The Way of the Water را تجربه کرده است. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool and Wolverine را بر عهده داشته است. رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ددپول و ولورین را به‌همراه زب ولز، رینولدز و لوی بر عهده داشته‌اند.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان ملقب به ولورین، اما کورین در نقش کاساندرا نوا، متیو مک‌فادین، دافنه کین، وونمی موساکو، مورنا باکارین، استفان کاپیچیچ، برایانا هیلدبرند، کوتسونا شیئوری، راب دلینی، کاران سونی، لزلی اوگامس، جنیفر گارنر، آرون استنفورد، تایلر مین و لوئیس تان از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool and Wolverine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: zoomg-370267

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد