hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > کلاهبرداری از فروشندگان کالا در سایت دیوار با برنامه رسید ساز جعلی

کلاهبرداری از فروشندگان کالا در سایت دیوار با برنامه رسید ساز جعلی

افرادی که با شگرد استفاده از برنامه رسیدساز جعلی از فروشندگان کالا در سایت دیوار و شیپور کلاهبرداری می‌کردند در دام پلیس گرفتار شدند.




به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان از کلاه برداری دو خریدار کالا، پلیس وارد عمل و در تحقیقات کارآگاهان اداره جعل و کلاه برداری پلیس آگاهی مشخص شد خریداران طعمه‌های خود را از سایت‌های دیوار و شیپور شناسایی و با مراجعه در منزل فروشندگان از طریق برنامه پیامک ناشناس و رسید ساز جعلی برای فریب فروشندگان کالا استفاده کرده و به این شیوه از آنان با خرید کالا کلاه برداری می‌کردند
سرهنگ حسین ترکیان افزود: پیامک از شماره ناشناس به گوشی فروشنده ارسال و فروشنده کالا را به خریدار تحویل می‌داد درصورتیکه فروشنده با چک کردن حساب خود متوجه می‌شد هیچ مبلغی به حساب وی واریز نشده است.
وی گفت: با شناسایی هویت متهمان ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و چندین شبانه روز کار اطلاعاتی ویژه در عملیاتی ضربتی متهمان را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: تاکنون چهار مال بخته دراین پرونده شناسایی شده و مجموع کلاهبرداری متهمان ۳۰۰ میلیون ریال است.
سرهنگ حسین ترکیان افزود: باتوجه به اینکه متهمان در استان‌های دیگر کشور هم تردد فعالیت مجرمانه داشتند از افرادی که به این شیوه از آنان کلاه برداری شده خواسته می‌شود به پلیس آگاهی استان اصفهان مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۱۲۱۸۲۴۶۱۰ تماس بگیرند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد