hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > نکونام: از ابتدا مخالف برگزاری لیگ برتر فوتبال بودم

نکونام: از ابتدا مخالف برگزاری لیگ برتر فوتبال بودم

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، درباره مسائل مختلف توضیحاتی داد.
 جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، ضمن گرامی داشت یاد پرویز ابوطالب، گفت: امیدوارم قدر چنین افرادی را بدانیم. ما امروز، تمرین نداریم و استراحت می‌کنیم. مهم فوتبال است که باید برگزار شود.

در صورت برگزاری بازی ها، باید حق میزبانی فولاد رعایت شود

سرمربی تیم فولاد خوزستان بیان کرد: اگر بنا باشد فوتبال و لیگ برتر برگزار شود، حتما باید حق میزبانی ما رعایت شود؛ مگر این که بازی‌ها برگزار نشود که البته من بسیار با این موضوع موافق بودم. با توجه به این که اعلام کردند، باید بازی‌ها برگزار شود، اطاعت امر کردیم. نظری که من، درباره برگزار نشدن بازی‌ها داشتم، فنی و به نفع سلامت جامعه و فوتبال کشورمان بود.

امکان رعایت پروتکل های بهداشتی وجود ندارد

ملی پوش سابق فوتبال کشورمان گفت: ناظران بهداشتی در تمرین‌ها حضور پیدا می‌کنند، اما در واقع امکان رعایت کامل مسائل بهداشتی در تمرینات و یا حتی در بازی‌ها وجود ندارد. پروتکل‌هایی که تدوین شده، مناسب تیم‌هایی است که پرواز چارتر و هتل به شکل کامل در اختیارشان باشد. با تمام این شرایط، اگر تصمیم بر این است که بازی‌ها انجام شود ما ۴ تیر ماه میزبان استقلال تهران خواهیم بود.

مصدومیت بازیکنان پی در پی، اتفاق می افتد

سرمربی سرخپوشان اهوازی تصریح کرد: من از ابتدا به دلیل شرایط بهداشتی که نمی‌توانیم رعایت کنیم و مصدومیت‌هایی که بازیکنان پیدا می‌کنند، مخالف برگزاری بازی‌های لیگ برتر بودم. تیم‌ها به ترتیب، بازیکنانشان را از دست می‌دهند و تنها بازیکنان و باشگاه‌ها از این شرایط ضرر می‌کنند. نظر من کاملا فنی است و هیچ تعریف دیگری ندارد. با توجه به این که برگزار نشدن بازی‌ها به ضرر فولاد است، کاملا موافقم بازی‌ها فعلا تعطیل  و پیش از لیگ بعدی آغاز شود؛ البته باید یک سری زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.
نکونام: از ابتدا به دلایل فنی، مخالف برگزاری لیگ بودم
کاپیتان سابق تیم ملی ادامه داد: فرقی بین تیم‌ها وجود ندارد. مشکلات کاملا یکسان است و وضعیت شهر‌های مختلف متفاوت نیست. باشگاه استقلال و دیگر تیم‌ها حق دارند نگران سلامتی افراد تیم باشند؛ ما هم به همین دلیل اعلام کردیم که بازی‌ها برگزار نشود، چرا که به نفع فوتبال است. حداقل زمان داشته باشیم تا بتوانیم زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.
نکونام افزود: بهتر است پیش از شروع لیگ جدید، ۹ هفته باقی مانده لیگ فعلی برگزار و قهرمان و سهمیه‌ها مشخص شود.

تمامی تست های کرونا بازیکنان فولاد ، منفی اعلام شده است

نکونام درباره وضعیت سلامت بازیکنان فولاد گفت: ما در مدتی که در اردوی تهران بودیم، سه تست کرونا انجام داده ایم؛ در تست دوم ۴ نفر از اعضای باشگاه، تستشان مثبت بود که در تست سوم، تمامی افراد تیم به جز یک نفر تستشان منفی شد که البته آن مورد هم مجددا تست داد و این بار منفی اعلام شد.

آماده سازی تیم با این شرایط، بسیار سخت است

نکونام آماده سازی تیم‌ها در زمان کم را سخت دانست و گفت: آماده سازی یک تیم در طول بیست روز، واقعا سخت است. آماده نگه داشتن بازیکنان برای بازی و حفظ سلامتی آن‌ها هم بسیار مشکل است. متاسفانه، یکی یکی بازیکنان تیم‌ها مصدوم می‌شوند. البته این موضوع مختص ایران نیست و در لالیگا و بوندسلیگا هم این اتفاق افتاده است. این موضوعات طبیعی، اما کرونا مشکل اساسی ما است. در پرواز‌ها، همه کنار یکدیگر نشسته اند و توجه زیادی به رعایت مسائل بهداشتی نمی‌شود. هنگام جا به جایی در فرودگاه و تحویل بار، اثری از رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد.
سرمربی فولادمردان، درباره محرومیت باشگاه فولاد خوزستان بیان کرد: این‌ها، بحث‌های مدیریتی است که آذری در حال پیگیری این موارد برای حل آن‌ها می باشد. با درایت مدیر کارخانه و آذری، می‌توانیم به روند رو به رشد خودمان ادامه دهیم.

دوران ویلموتس، تمام شده است

جواد نکونام در رابطه با حواشی تیم ملی فوتبال گفت: دوران ویلموتس، در فوتبال تمام شده است. اشتباهاتی انجام شد که به پیکره فوتبال و خصوصا تیم ملی ضربه زد. امیدوارم در آینده نزدیک، این اتفاقات جبران شود تا به مسیر موفقیت برگردیم.

آرزوی حضور در تیم ملی را دارم

نکونام ادامه داد: قطعا همه آرزو دارند به عنوان مربی تیم ملی فعالیت کنند. تنها امیدوار نیستم، بلکه آرزوی من است. البته اگر توانایی و لیاقت آن را داشته باشم.
نکونام: از ابتدا به دلایل فنی، مخالف برگزاری لیگ بودم

برای موفقیت فولاد، تلاش می کنیم

سرمربی فولاد ادامه داد: از روزی که کار را شروع کرده ایم، به هواداران و مجموعه فولاد، قول داده ام تلاش کنیم بهترین بازی را در هر رویارویی به نمایش بگذاریم و بتوانیم جایگاهی را به دست آوریم که در حد و اندازه فولاد باشد؛ من قولی برای قهرمانی و سهمیه نداده ام، تنها قول می‌دهم که تمام تلاشم را داشته باشم.
نکونام در ادامه گفت: اگر سال آینده، توافق صورت بگیرد و در خدمت باشگاه فولاد باشم؛ اگر باشگاه خواسته‌ای مبنی بر کسب قهرمانی یا سهمیه داشته باشد، قول می‌دهم که این کار را به امید خدا و با حمایت آذری انجام دهم.

دوست دارم در فولاد بمانم

جواد نکونام در پایان گفت: در فوتبال حرفه‌ای، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد اما دوست دارم کاری که خودم در فولاد شروع کرده ام را به اتمام و سرانجام برسانم. افتخار بزرگی است که بتوانم در باشگاه بزرگ فولاد کار کنم. خیلی خوشحالم که در فولاد هستم، مخصوصا به خاطر هواداران خوب و خون گرمی که فولاد دارد و جای خالی آن‌ها کاملا حس می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد