hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > اجرای 5 پروژه زیربنایی در منطقه ویژه کازرون

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

اجرای 5 پروژه زیربنایی در منطقه ویژه کازرون

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ازبرنامه اين شركت براي تكميل پروژه هاي زيرساختي در منطقه ویژه اقتصادی کازرون خبر داد و گفت:در حال حاضر 5پروژه زيربنايي با اعتبار 35ميليارد تومان در مرحله اجرا قراردارد .

سيد مسعود عظيمي شنبه 6 مرداد در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی کازرون با بيان اينكه با بهره برداري از پروژه هاي موجود شاهد تحول در این منطه خواهیم بود، گفت: پروژه هاي خاكبرداري، زيرسازي، جدول گذاري، دال گذاري، احداث ديوار سنگي و روسازي و آسفالت، احداث ساختمان اداري و گيت ورود و خروج و سردرب و نيز اصلاح و تكميل شبكه هاي گاز و فاضلاب با پيشرفت فيزيكي مناسب در حال اجرا است.

وي همچنين از آغاز عمليات اجرايي طرح احداث انباربه مساحت 1000مترو ساختمان جانبي آن  خبر داد و گفت: اين مجموعه انبار از زيرساخت‌هاي گمركي منطقه ويژه محسوب مي شود و با بهره برداري از آن فعاليت هاي واردات و صادرات در گمرك تسهيل مي شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با تاكيد بر اينكه این منطقه ویژه اقتصادی بستر ساز توسعه صنایع صادرات محور در غرب استان فارس است از آمادگي براي جذب سرمايه گذار خبر داد و گفت: این منطقه ویژه اقتصادی با توجه به موقعیت جغرافیایی و برنامه عملیاتی برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها از چشم انداز مناسبی برای جذب سرمایه گذاری و توسعه صادرات برخوردار است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه مساحت اولیه اراضی منطقه ویژه اقتصادی کازرون 73هکتار است گفت: با توجه به افق چشم انداز توسعه این منطقه ویژه اقتصادی و اينكه  این مساحت کم پاسخگوی حجم سرمایه گذاري ها در آينده ،نبود  اجرای طرح توسعه اراضی به مساحت 110هكتار در مراحل پاياني تملك قراردارد.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد با 7 قرارداد سرمایه گذار در منطقه ویژه اقتصادی کازرون، گفت: طرح‌های صادرات محور نظیر مجتمع تولید الکترود گرافیتی با سرمایه گذاری 10هزار میلیارد تومان، تولید تجهیزات ومخازن نفتی با سرمایه‌گذاری 15میلیون یورو، تولید کابل آلومونیومی با 65 میلیارد تومان و طرح‌های سردخانه، سورتینگ و بسته بندی نیز در این منطقه ویژه اقتصادی در مرحله ساخت وساز قرار داردکه با بهره برداری از آن‌ها جهش مناسبی در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار فراهم می‌شود.

عظیمی افزود: این منطقه ویژه اقتصادی که با اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس راه اندازی شده، دارای تمام مزایای قانونی مناطق ویژه اقتصادی کشور است.

کازرون در فاصله 120 کیلومتری غرب شیراز دراستان فارس قرار دارد.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد