hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > شوهرم مهریه‌ام را داد و گفت ما نامحرم شده‌ایم

شوهرم مهریه‌ام را داد و گفت ما نامحرم شده‌ایم

زنی مسن که زندگی تلخی را تجربه می‌کند، درباره شرایط پیچیده‌اش توضیح می‌هد.

همسرم ادعا می کند اکنون که همه مهریه ام را به طور کامل پرداخت کرده است، دیگر هیچ حقی در زندگی او ندارم و باید منزلش را ترک کنم و اضافه دریافتی مهریه ام را نیز بازگردانم!

به گزارش خراسان، زن کهن‎سال با بیان این که شوهرم مدعی است با اتمام مهریه به یکدیگر نامحرم شده ایم، درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری طبرسی شمالی مشهد گفت:15ساله بودم که با پسرعمویم ازدواج کردم و صاحب 7 فرزند شدم.«حیدر» مرد زحمتکشی بود و تعمیرگاه برق خودرو داشت. با آن که هر دو بی‎سواد بودیم اما زندگی عاشقانه ای داشتیم و او همواره تلاش می کرد تا شرایط مناسبی را برای آسایش و آرامش ما فراهم کند؛ اما اجل مهلت نداد و او در میان‎سالی به خاطر ابتلا به سرطان از دنیا رفت.

در این وضعیت من که همه پس‌اندازهایمان را برای بیماری شوهرم هزینه کرده بودم با کمک خانواده ام یک فروشگاه لوازم خیاطی به راه انداختم و از این طریق فرزندانم را سر وسامان دادم و در نهایت نیز برای آن که خوشبختی فرزندانم را ببینم و آن ها کمبودی در زندگی نداشته باشند، همه لوازم و تجهیزات مغازه را هم فروختم تا آن ها را با سربلندی  به خانه بخت بفرستم. آن زمان 45 سال از عمرم گذشته بود که خودم آواره شدم. با آن که فرزندانم احترام مرا داشتند و با من مهربانی می کردند ولی خودم نمی خواستم سربار آن ها باشم به همین خاطر به پیشنهاد یکی از همسایگانم با مردی ازدواج کردم که به تازگی همسرش را از دست داده بود و به تنهایی زندگی می کرد.«محمود» بازنشسته بود و اوضاع مالی خوبی داشت. اگرچه ابتدا فرزندانم مخالف بودند ولی بالاخره رضایت آن ها را جلب کردم و به زندگی مشترک با «محمود»ادامه دادم. هنوز یک ماه بیشتر از این ماجرا نگذشته بود که «محمود»با اصرار از من خواست از او شکایت کنم و مهریه ام را به اجرا بگذارم!

با نگرانی از او پرسیدم از من خطایی سر زده است؟ که او پاسخ داد :نه! اتفاقا خیلی تو را دوست دارم و به همین خاطر هم می خواهم مهریه ات را بپردازم تا دین تو بر گردنم نماند! خلاصه «حاج محمود» هرماه مبلغی را به عنوان مهریه به من پرداخت می کرد و حتی سند قطعه ای زمین را هم به نام من ثبت کرد. من هم با پول مهریه خودرویی گران‎قیمت خریدم و زیورآلات زیادی برسر و گردنم آویختم. روزهای شیرینی را با این شرایط سپری می کردم تا این که اوایل امسال شوهرم مدعی شد اکنون که همه مهریه‌ام را دریافت کرده ام، دیگر حق ندارم در منزل او زندگی کنم چرا که با پرداخت مهریه دیگر ما با هم نامحرم هستیم! و حتی من مبلغی را که اضافه دریافت کرده ام نیز باید به او بازگردانم. با این جملات خیلی ناراحت شدم و تلخی این پول ها را با همه وجودم احساس کردم.«حاج محمود» باآن که مدعی بود مرا خیلی دوست دارد ولی اکنون اجازه نمی دهد به خانه ام بازگردم. این بود که به کلانتری آمدم تا تکلیف خودم را در این سن کهن‌سالی مشخص کنم!

با این ادعای عجیب مشخص شد که شوهر این زن از برخی موضوعات شرعی و قانونی اطلاعی ندارد به همین خاطر هم وی بعد از برگزاری جلسه مشاوره و با راهنمایی و کمک رئیس عقیدتی سیاسی کلانتری متوجه اشتباه خود شد و به همراه همسرش به خانه بازگشت.

 ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

 

منبع: etemadonline-668756

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد