hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > پرسپولیس یحیی را از چنگ الاهلی درآورد!‌

پرسپولیس یحیی را از چنگ الاهلی درآورد!‌

خبرنگار مصری مدعی شده در شرایطی که الاهلی در آستانه جذب یحیی عطیه‌الله قرار داشته، پرسپولیس با پیشنهاد خود معادلات را برهم زده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به دنبال جدایی عبدالکریم حسن مدافع قطری باشگاه پرسپولیس از جمع سرخ‌پوشان و حضور در الوکره قطر، قرمزها به دنبال جذب جانشین مرد سال آسیا در سال ۲۰۱۸ هستند.

به نقل از تسنیم، گزینه نخست باشگاه پرسپولیس برای جانشینی ستاره قطری، یحیی عطیه‌الله مدافع ۲۹ ساله تیم ملی مراکش و باشگاه سوچی روسیه است. سرخ‌پوشان مدت‌هاست که به دنبال جذب این مدافع باتجربه هستند اما تاکنون حضور وی در جمع قرمزها محقق نشده است.

در این میان باشگاه الاهلی مصر نیز علاقه‌مند به جذب این بازیکن است و با توجه به اتفاقات رخ داده در روزهای اخیر این باشگاه بزرگ مصری به عقد قرارداد با این بازیکن نزدیکتر از سرخ‌پوشان بود.

حال محمود الاسماهی خبرنگار مشهور و نزدیک به باشگاه الاهلی مصر در خبری نوشت: در شرایطی که باشگاه الاهلی با یحیی عطیه‌الله به توافقات خوبی رسیده بود باشگاه پرسپولیس ایران با یک پیشنهاد جدید به یکباره تمامی معادلات را بهم ریخت چرا که سوچی به دنبال سود بیشتر است.

با توجه به شرایط جدید و پیشنهاد سرخ‌پوشان به باشگاه روسی باید منتظر ماند و دید آیا عطیه‌الله به جمع سرخ‌پوشان اضافه خواهد شد یا باشگاه مصری با ارائه پیشنهاد جدید این بازیکن مراکشی را به خدمت خواهد گرفت.

257 251

منبع: khabaronline-1937164

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد