به گزارش اکوایران؛ پس از انتخابات دور چهاردهم ریاست جمهوری نرخ دلار روند کاهشی به خود گرفت و موجب شد تا بازار خودرو هم از این روند تبعیت کند. اما امروز نرخ دلار تغییر مسیر داد و شکل افزایشی به خود گرفت و این امر موجب شد تا به گفته فعالان بازار خودرو شاهد ثبات نسبی قیمت در میان داخلی‌ها و مونتاژی‌ها باشیم.

براساس ارزیابی بازار امروز «تارا اتوماتV2» در بازار با افت پنج میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد و سایر خودروهای داخلی و مونتاژی بدون تغییر بودند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو207 پانوراما اتوماتیک»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت. بر اساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار امروز 960 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر با بررسی بازار می‌‌توان گفت «پژو 207 اتوماتیک موتورU5P» مدل 1402 هم 970 میلیون تومان قیمت‌گذاری ماند.

به گزارش اقتصادنیوز، «هایما S7پلاس» هم یک میلیارد و 630 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» مدل 1402 هم در بازار 890 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت پنج میلیونی داشت. «رانا پلاس» هم در بازار 610 میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «پژو پارسLX» مدل 1402 هم امروز و 835 میلیون تومانی ماند.

اکو 2

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»،«کوییک دنده‌ایS»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند. از سوی دیگر امروز «شاهینG» در بازار 700 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد تغییر قیمت نداشت.

اما در میان خانواده کوییک امروز شاهد ثبات قیمت بودیم و «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 410 میلیون تومان و «کوییک دنده‌ایS» هم 410 میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند. به گزارش اقتصادنیوز، ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بکEX» هم امروز قیمت‌گذاری نشد به گفته فعالان بازار توقف تولید این خودرو موجب شده تا در بازار کشف قیمت نشود. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار 405 میلیون تومان قیمت‌ خورد تغییر قیمت نداشت. بررسی‌ها همچنین نشان می‌دهد «اطلس» در بازار 515 میلیون تومانی ماند.

اکوووو 2