hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > پیروانی: تمام بازی های پرسپولیس باید در ورزشگاه آزادی برگزار شود

پیروانی: تمام بازی های پرسپولیس باید در ورزشگاه آزادی برگزار شود

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگ و پرطرفداری است و همه بازی های این تیم باید در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیروانی در پایان مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر در فصل بیست و چهارم اظهار داشت: تیم پرسپولیس در ۸ سال، ۱۴ عنوان قهرمانی را به دست آورده است و هواداران میلیونی دارد. توقع قهرمانی از این تیم می‌رود و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به این عنوان دست یابیم.

او ادامه داد: تنها عاملی که باعث می‌شود تا یک بازیکن از تیم پرطرفدار پرسپولیس جدا شود و به تیم شهرستانی برود بحث مالی است. البته من خودم شهرستانی هستم و امیدوارم صحبتم باعث ایجاد سوءتفاهم نشود. تیم‌های دیگر از قدرت مالی بیشتری نسبت به پرسپولیس برخوردار بودند و بازیکنان هم تصمیم به جدایی از تیم گرفتند. باید از حامیان مالی باشگاه پرسپولیس تشکر کنیم.

او افزود: همه بازی‌های پرسپولیس مهم است اگر استادیوم مشکل دارد باید در همه بازی‌ها مشکل داشته باشد. پرسپولیس تیم بزرگی است و طرفداران زیادی دارد و خواهشا مسئولان این فکر را از سرشان بیرون کنند و تیم پرسپولیس تمام بازی‌های خود را باید در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با سقف قرارداد باشگاه‌ها برای جذب بازیکن گفت: برخی از تیم‌ها قانون سقف قرارداد را رعایت نکرده‌اند. بازیکن باید با قلب و علاقه خود در پرسپولیس بازی کند و زمانی هم که از تیم جدا می‌شود بحث برای جدایی او زیاد است.

او عنوان کرد: من امسال هیچ دخالتی در نقل و انتقالات پرسپولیس نداشته‌ام و به نظرم بازیکنی که قلبش با تیم نیست برود بهتر است.

پیروانی تصریح کرد: باید از بازیکنانی که از ما جدا شده‌اند، تشکر کنم آنها سال‌های زیادی برای ما زحمت کشیده‌اند اما باید به نحوی از تیم جدا می‌شدند تا هواداران ناراحت نشوند. همه بازیکنان و مربیان آرزو دارند که یک روز در تیم بزرگ پرسپولیس کار کنند. گاریدو مربی بزرگی است که زحمت زیادی کشیده و امیدوارم مزد زحمات خود را ببیند.

منبع: mehrnews-6174802

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد