hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > نتایج قطعی امتحانات نهایی پایه دوازدهمی‌ها اعلام شد

نتایج قطعی امتحانات نهایی پایه دوازدهمی‌ها اعلام شد

نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم خرداد ۱۴۰۳، از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش قابل مشاهده است.

به گزارش شبکه شرق، نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم خرداد ۱۴۰۳ از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم خرداد ۱۴۰۳، از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش و آدرس my.medu.ir قابل مشاهده است. 

بر این اساس شرکت‌کنندگان در آزمون‌ها و معترضین به نتایج می‌توانند نمرات خود را ملاحظه و برای فرایند فارغ‌التحصیلی به مدارس مراجعه کنند.

با توجه به اینکه سوابق تحصیلی هریک از شرکت‌کنندگان در آزمون‌ها به سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور ارسال می‌شود باید داوطلبان در روزهای آتی به همین سامانه مراجعه کرده تا نمرات به عنوان سوابق تحصیلی به تأیید آنها برسد.

در صورت مشاهده مغایرت، امکان ثبت درخواست رسیدگی در سامانه my.medu.ir فراهم است. مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش اعلام کرده است: عدم مراجعه برای مشاهده و بررسی سابقه تحصیلی به منزله عدم تأیید سوابق است و پس از آن هیچ‌گونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نیست.

 

منبع: sharghdaily-937803

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد