hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > محدودیت در انتظار مشترکان پُرمصرف خانگی

معاون توزیع نیروی برق فارس هشدار داد:

محدودیت در انتظار مشترکان پُرمصرف خانگی

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق فارس نسبت به اعمال محدودیت برای مشترکان پُرمصرف خانگی، هشدار داد و خواستار تداوم همکاری‌ها در مدیریت مصرف شد.

علیرضا اسکندری گفت: از آنجا که مشترکان خانگی برق در فارس، سهم قابل توجهی از مصرف برق را به خود اختصاص می دهند، همکاری آنان می تواند نقش تعیین کننده ای در تامین برق پایدار و عبور از دوره اوج باری داشته باشد.

وی به محدود شدن برق مشترکان خانگی پرمصرف اشاره و اضافه کرد: مشترکان خانگی پرمصرف که میزان مصرف آنها بیش از ۲.۵ برابر الگو است حتما مدیریت مصرف را رعایت کنند، چرا که در صورت رعایت نکردن، ناگزیر به محدودکردن برق آنها می شویم.

این مقام مسئول با بیان اینکه پیش‌بینی شده در ایام پیش‌رو حد نصاب‌های جدیدی در مصرف برق ثبت شود، گفت: با تداوم گرما و افزایش دمای هوا، مصرف برق نیز به صورت تصاعدی افزایش داشته که بیشترین علت آن استفاده از وسایل سرمایشی است.

اسکندری خاطرنشان کرد: بی‌تردید در چنین شرایطی برای تأمین برق پایدار، بیش از هر زمان دیگر به مدیریت مصرف برق نیازمندیم و از همه مشترکان در بخش‌های مختلف درخواست می‌شود تا با درپیش گرفتن راهکارهای مصرف بهینه برق به ویژه در ساعت‌های اوج بار، صنعت برق را در تداوم تامین برق پایدار یاری دهند.

وی اضافه کرد: مشترکان این امکان را دارند که با اقداماتی نظیر تنظیم کولرهای گازی روی ٢٤ درجه، استفاده از دور کند کولرهای آبی و موکول کردن استفاده از وسائل پرمصرف برقی مانند اتو، لباسشویی، ظرفشویی و... به ساعات خارج از اوج بار، مصرف برق را مدیریت کنند.

اسکندری عبور از پیک مصرف برق در استان را نیازمند همراهی مشترکان خانگی، تجاری، اداری، صنعتی و کشاورزی عنوان و ابراز امیدواری کرد با تداوم همکاری و همراهی مردم با صنعت برق استان بتوانیم برق پایدار و مطمئن را دراین روزهای گرم تابستان تامین کنیم.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد