hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > حمایت معنوی و قانونی دستگاه قضایی موجب خدمت رسانی بهتر به شهروندان می شود

شهردار گرگان در نشست با مدیران ارشد قضایی شهرستان:

حمایت معنوی و قانونی دستگاه قضایی موجب خدمت رسانی بهتر به شهروندان می شود

شهردار گرگان در نشست صمیمانه با مدیران عالی رتبه قضایی مرکز استان گلستان خواستار تداوم حمایت های معنوی و قانونی دستگاه قضایی با مدیریت شهری شد.

حجت الاسلام مرتضی اسعدی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان به همراه معاونین و رئیس شعبه یک دادسرا با حضور در سالن اندیشه شهرداری گرگان با سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان دیدار و گفتگو کردند.

مدیران شهرداری گرگان در این نشست مسائل حقوقی در زمینه صدور پروانه ساختمانی، سند اثبات مالکیت، موانع بر سر راه جذب سرمایه گذار را مطرح کردند.

سید محمدرضا سیدالنگی با ارائه گزارشی از وضعیت پروژه های سرمایه گذاری گفت: هم اکنون 17 پروژه سرمایه گذاری فعال در شهر داریم که ارزش ریالی آنها به 10 هزار میلیارد تومان می رسد که عدد قابل توجهی است.

سیدالنگی با اشاره به کمک دولت ها به شهرداری ها بیان کرد: طبق آماری که از یکصد کشور دنیا به دست آمده دولت ها تا 40 درصد تحقق بودجه به پایتخت های خود کمک می کنند اما میزان کمک دولت به شهرداری گرگان تنها 3 درصد بودجه است.

وی با تقدیر از همراهی و حمایت دستگاه قضایی با مدیریت شهری گرگان اظهار کرد: انتظار ما از دستگاه قضایی تداوم حمایت های قانونی و معنوی است که سود آن به شهر و شهروندان اختصاص پیدا می کند.

سیدالنگی به پروژه تله کابین اشاره کرد و گفت: با وجود آنکه شورای عالی معماری و شهرسازی مجوز ساخت تله کابین را داده است اما مشخص نیست چرا سازمان محیط زیست در این زمینه کارشکنی می کند؟

شهردار گرگان افزود: پروژه تله کابین اگر امروز ساخته شود نیاز به 3 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری دارد در حالی که در زمان اخذ مجوز با یک سوم این رقم قابل احداث بود.

حجت الاسلام مرتضی اسعدی نیز در این نشست گفت: دغدغه های مردم و نیز خدمت به آنان جزو اهداف مشترک دستگاه قضایی و مدیریت شهری گرگان است که ما باید برای آن چاره اندیشی کنیم.

علی اکبر بصیرنیا رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر گرگان نیز گفت: دستگاه قضایی همواره در کنار مدیریت شهری و شورا بوده و حضور مسئولان ارشد قضایی پیام های مثبتی برای سرمایه گذاران به همراه خواهد داشت.

لازم به ذکر است در این نشست حمیدرضا آقاملایی، ابوالفضل تجری و علی اکبر بصیرنیا اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از معاونین، مدیران مناطق و ادارات شهرداری گرگان نیز حضور داشتند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد