درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 352050 | 01 مرداد 1403 ساعت 11:45

زیدآبادی: «آقای پزشکیان! مراقب برادر عباد باشید!» را من ننوشته‌ام

«مخاطبان محترم به نوشته‌هایی که در این کانال یا روزنامه‌های کثیرالانتشار، منتشر نشده، اما با امضای من دست به دست می‌چرخد، اعتنا نکنند. لازم به تأکید است که در جریان فعالیت‌های مربوط به چینش کابینه‌ی آقای پزشکیان نیستم و به جناب علی ربیعی هم در این باره هیچ سوءظنی ندارم.»
زیدآبادی: «آقای پزشکیان! مراقب برادر عباد باشید!» را من ننوشته‌ام


احمد زیدآبادی فعال سیاسی اصلاح طلب در کانال تلگرامش نوشت: گویا متنی تحت عنوان «آقای پزشکیان! مراقب برادر عباد باشید!» در برخی از کانال‌ها به اسم من منتشر شده است.

آن متن هیچ ربطی به نگارنده ندارد. آن‌ها که با قلم و نوع نگاه سیاسی‌ام آشنایند، خود متوجه انتساب کذب آن نوشته، به من می‌شوند.

پیش از این نیز، چند نوشته که شکل و مضمون آن‌ها فریاد می‌زد به قلم من نیستند، در برخی کانال‌ها به اسم اینجانب به گردش در آمده بود.

مخاطبان محترم به نوشته‌هایی که در این کانال یا روزنامه‌های کثیرالانتشار، منتشر نشده، اما با امضای من دست به دست می‌چرخد، اعتنا نکنند.

لازم به تأکید است که در جریان فعالیت‌های مربوط به چینش کابینه‌ی آقای پزشکیان نیستم و به جناب علی ربیعی هم در این باره هیچ سوءظنی ندارم.

منبع: fararu-756403



عکس خوانده نمی‌شود