hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > مربیان ایرانی باید در کنار سرمربی کره باشند/لیست از سوی «لی» نیست

مربیان ایرانی باید در کنار سرمربی کره باشند/لیست از سوی «لی» نیست

مربی والیبال بانوان گفت: از فدراسیون انتظار داریم در کنار سرمربی کره‌ای تیم ملی والیبال بانوان چندین مربی ایرانی هم قرار دهد تا تجربه کسب کنند.

مریم هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره انتخاب «لی دو هی» سرمربی کره‌ای تیم ملی والیبال زنان ایران، گفت: با توجه به رزومه‌ای که از این مربی دیدم به نظرم انتخاب خوبی صورت گرفته است. به هر حال کره‌ای‌ها یکی از مدعیان آسیا به حساب می‌آیند و انتخاب این سرمربی می‌تواند به والیبال ایران کمک کند. اگر حتی او به عنوان کمک مربی هم در کره فعالیت می‌کرده به نظرم می‌توان در شرایط فعلی به والیبال ایران کمک کند چون همانطور که اشاره کردم کره والیبال قابل قبولی دارد و از این منظر به تیم ما می‌تواند کمک کند.

وی افزود: البته از فدراسیون والیبال انتظار داریم در کنار سرمربی تیم ملی والیبال بانوان چندین مربی ایرانی هم قرار دهند تا تجربه کسب کنند. همانطور که فدراسیون به دنبال ارتقای سطح والیبال بانوان است باید در سطح مربیگری هم این نگاه را داشته باشد. حضور مربیان در کنار این سرمربی کمک بزرگی به والیبال بانوان می‌کند.

مربی والیبال بانوان بااشاره به لیست دعوت شده به تیم ملی از سوی سرمربی کره‌ای گفت: من فکر می‌کنم این لیست از سوی فدراسیون والیبال اعلام شد چون سرمربی کره‌ای تیم ملی هنوز شناختی از بازیکنان ایران ندارد و از طرفی مسابقات والیبال بانوان هم پخش جهانی ندارد که بگوییم از آن طریق بازی‌ها را دیده و بازیکنان را انتخاب کرده است. بنابراین من فکر می‌کنم سرمربی تیم ملی والیبال بانوان در انتخاب این بازیکنان اعلام نظر نداشته است.

هاشمی تأکید کرد: بازیکنانی هم که دعوت شدند همگی جوان هستند و بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه در این لیست اعزامی نیستند و من نمی‌دانم به ترکیب اضافه می‌شوند یا در اردوی آخر حاضر خواهد شد یا خیر. اما آن طور که مشخص است این لیست از سوی فدراسیون اعلام شده و فکر می‌کنم سرمربی تیم پس از اردو نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد. در هر حال مهم‌ترین موضوع این است که در کنار این سرمربی، مربیان ایرانی هم حضور داشته باشند.

وی گفت: مسابقات آسیایی مرکزی اولین آزمون این سرمربی است و باید ببینیم چه عملکردی خواهد داشت. البته این مسابقات برای اولین بار است که برگزار می‌شود و سطح این رقابت‌ها مشخص نیست. این مسابقات در مردادماه برگزار می‌شود و زمان آن هم نزدیک است. با توجه به اینکه زمان زیادی باقی نمانده باید ببینم ترکیب تیم برای آن به چه صورت خواهد بود.

هاشمی همچنین در مورد عملکرد تیم ملی والیبال در مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۰ سال دختر آسیا اشاره کرد و گفت: زمانی که قرار بود تیم به مسابقات اعزام شود نایب رئیس فدراسیون والیبال اعلام کرد که ما انتظار ارتقای رکورد داریم اما پس از پایان این مسابقات تیم ارتقای رکورد نداشت و به نظرم همین موضوع به خوبی نشان می‌دهد که آیا عملکرد تیم راضی کننده بوده یا خیر.

منبع: mehrnews-6172288

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد