hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > هشدار جدی یمن؛ پاسخ‌مان به اسرائیل حتمی و بزرگ خواهد بود

هشدار جدی یمن؛ پاسخ‌مان به اسرائیل حتمی و بزرگ خواهد بود

سخنگوی نیروهای مسلح یمن سرتیپ یحیی سریع امروز یکشنبه با افشای چند عملیات موفق دیگر یمن علیه منافع اشغالگران صهیونیست، تاکید کرد که پاسخ یمن به تجاوز اسرائیل به بندر الحدیده حتمی خواهد بود.

 سخنگوی نیروهای مسلح یمن سرتیپ یحیی سریع امروز یکشنبه با افشای چند عملیات موفق دیگر یمن علیه منافع اشغالگران صهیونیست، تاکید کرد که پاسخ یمن به تجاوز اسرائیل به بندر الحدیده حتمی خواهد بود.

به گزارش فارس، سرتیپ یحیی سریع تصریح کرد که « پاسخ به تجاوزات اسرائیل به کشورمان حتمی و در راه است و ان‌شاءالله بزرگ خواهد بود».

جنگنده‌های رژیم اسرائیل عصر روز گذشته در واکنش به حمله موفق پهپادی یمنی‌ها به تل آویو، مخازن سوخت در بندر الحدیده واقع در غرب یمن را بمباران کردند که موجب آتش‌سوزی گسترده شد و شهادت و زخمی شدن ده‌ها نفر شد.

وی در ادامه از انجام عملیات نظامی ویژه نیروی موشکی یمن علیه اهداف مهمی در بندر اشغالی ام الرشاش (ایلات) خبر داد و اعلام کرد که این عملیات با موفقیت به اهداف خود دست یافت.

سرتیپ سریع سپس از انجام یک عملیات مشترک دیگر نیروی دریایی، نیروی هوایی و نیروهای موشکی در دریای سرخ و هدف قرار دادن ناو آمریکایی «بومبا» خبر داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود که این عملیات مشترک با موشک‌های بالستیک و پهپاد انجام شد و به لطف خداوند منجر به اصابت مستقیم به ناو شد.

این مقام یمنی با تاکید بر حق کامل صنعاء برای دفاع از یمن در برابر تجاوزات آمریکا-انگلیس و تجاوزات اسرائیل تصریح کرد که تجاوز اسرائیل یمن را از موضع قاطع خود در قبال ظلم به مردم فلسطین منصرف نخواهد کرد.

وی افزود که «عملیات دریایی ما علیه کشتی‌های اسرائیلی، آمریکایی و انگلیسی یا کشتی‌هایی که عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند متوقف نخواهد شد مگر اینکه تجاوزات متوقف شود و محاصره غزه برداشته شود».

لحظاتی پیش از این بیانیه نیروهای مسلح یمن، یک منبع آگاه ویژه در یمن در گفت‌وگو با المیادین پیش‌بینی کرد که «دشمن اسرائیلی در خصوص عملیات ارتش یمن دروغ خواهد گفت» تا موجب سردرگمی شود. لذا همه باید اظهارات و بیانیه‌های نیروهای مسلح یمن را دنبال کنند.

بیانیه‌هایی که هر عملیات نظامی این نیروها، خواه عملیات در عمق اراضی اشغالی و خواه عملیات‌های دریایی علیه منافع اسرائیل را تشریح می‌کند.

وی افزود که اگر تجاوزات به غزه متوقف نشود، عملیات‌های نیروهای مسلح یمن در روزها و ماه‌های آینده ادامه خواهد یافت. هماهنگی بین یمن، مقاومت در غزه و محور مقاومت در منطقه ادامه دارد و به سطح پیشرفته ای رسیده است.

منبع: etemadonline-667998

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد