hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > اختلال جهانی تاثیری بر پروازهای فرودگاه امام ندارد

اختلال جهانی تاثیری بر پروازهای فرودگاه امام ندارد

مدیرکل روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) بدون هیچ مشکلی در حال انجام است. با توجه به این‌که نرم‌افزار و بیس پروازهای فرودگاه حضرت امام (ره) تمام ایرانی است، هیچ مشکلی در خصوص پروازها نداشته‌ایم.

به گزارش شبکه شرق، مدیرکل روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به اختلال گسترده در فرودگاه‌های دنیا، گفت:‌ پروازهای فرودگاه امام بدون هیچ مشکلی در حال انجام است. 

جواد صالحی در خصوص اختلال گسترده در فرودگاه‌های دنیا، اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به این‌که نرم‌افزار و بیس پروازهای فرودگاه حضرت امام (ره) تمام ایرانی است، هیچ مشکلی در خصوص پروازها نداشته‌ایم.

وی با بیان این‌که پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه طبق روال و برنامه زمانبندی در حال انجام است، افزود:‌چندین بار با واحد آی تی فرودگاه نیز برای پیگیری مشکل احتمالی تماس گرفتم که این واحد تاکید کرد پروازها بر اساس برنامه در حال انجام است.

وی یادآور شد: بهمن ماه سال 1401 با حضور وزیر راه و شهرسازی با هدف هوشمندسازی فرودگاه امام، سامانه "ARVIN CUPPS" رونمایی شد و به بهره‌برداری رسید.

وی تاکید کرد:‌ یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از ARVIN CUPPS، یکپارچه‌ سازی سیستم‌های کنترل‌ پذیرش مسافران جهت تسهیل در پشتیبانی و مدیریت تیم فرودگاهی و تهیه آمار دقیق از جزئیات پذیرش مسافران و بار همراه مسافران و . . . است.

مدیر کل روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تاکید کرد: این امر به فرودگاه کمک می‌کند در مدیریت منابع خود، از منابع انسانی گرفته تا منابع مصرفی فرودگاه برنامه جامعی داشته باشد. در یک کلام، بهره‌برداری از ARVIN CUPPS، مدیریت هزینه‌های فرودگاهی را تسهیل می‌کند.

 

منبع: sharghdaily-937407

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد