hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > قطعی گسترده سرویس‌های کامپیوتری جهان به‌‌دلیل اختلال در خدمات مایکروسافت

قطعی گسترده سرویس‌های کامپیوتری جهان به‌‌دلیل اختلال در خدمات مایکروسافت

​نت‌بلاکس گزارش داده برخلاف قطع اینترنت جهانی مشکل در یکی از سرویس‌های مایکروسافت باعث اختلال گسترده در سیستم‌های کامپیوتری جهان شده است.

نت‌بلاکس گزارش داده برخلاف خبرهای قطع اینترنت جهانی، مشکل در یکی از سرویس‌های مایکروسافت باعث اختلال گسترده در سیستم‌های کامپیوتری جهان شده است. 

به گزارش «فن‌زی» همچنین شرکت امنیت سایبری«کراود استرایک» گزارش‌های اختلال فنی در سیستم ویندوز را دریافت کرده است. براساس گزارش‌ها، امروز بسیاری از بانک‌ها، رسانه‌ها و خطوط هوایی کشورهای سراسر جهان با قطعی مواجه شده‌اند. دلیل این قطعی اختلال برخی سرویس‌های مایکروسافت عنوان شده است. مایکروسافت گفته است اقداماتی انجام داده که تاثیر این اختلال را کمتر کند.

در آمریکا هواپیمایی‌های بزرگی چون دلتا و یونایتد پروازهایشان را متوقف کرده‌اند.حرکت قطارها در بریتانیا مختل شده و شبکه تلویزیونی اسکای می‌گوید قادر به پخش زنده نیست. در استرالیا هم کار فرودگاه‌ها، فروشگاه‌ها و رسانه‌ها مختل شده است.  بورس لندن می‌گوید که فعالیتش «به طور عادی» انجام می‌شود، اما در سیستم اخبار سهام این موسسه قطع شده است.

بورس لندن در یک بیانیه اعلام کرد که سرویس خبری آر ان اس به دلیل مشکل شرکت ثالت قادر به انتشار اخبار سهام نیست.در بیانیه بورس آمده تیم‌های فنی در حال کار برای بازگرداندن این سرویس هستند. سرویس اطلاع رسانی آر ان اس سالانه حدود ۳۵۰ هزار اطلاعیه خبری را درباره بازار سهام منتشر می‌کند.

 

 

 

 

منبع: sharghdaily-937401

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد