hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > پیدا کردن جایگزین برای زنوزی غیرممکن است/ اسکوچیچ درجه یک است

پیدا کردن جایگزین برای زنوزی غیرممکن است/ اسکوچیچ درجه یک است

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور تبریز گفت:عشق و علاقه‌ای که آقای زنوزی به فوتبال دارد، غیرقابل توصیف است و به نظرم پیدا کردن جایگزین برای ایشان غیرممکن است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه تراکتور، عباس الیاسی امروز چهارشنبه ۲۷ تیرماه در مراسم معارفه دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تراکتور، اظهار داشت: ابتدای صحبت‌هایم جا دارد از اعضای فصل گذشته تیم تشکر کنم؛ چرا که علی‌رغم فراز و نشیب‌ها، توانستند سهمیه آسیایی را کسب کنند. باتوجه به اتفاقات رخ داده در پایان لیگ بیست و سوم، همچنان جلسات آقای زنوزی با مسؤولان استانی و کشوری ادامه دارد و امیدوارم مسئولان اهتمام جدی برای رفع مشکلات تراکتور داشته باشند. آقای زنوزی برای اینکه تراکتور تیم منسجم و مقتدری برای فصل آینده داشته باشد، دستور دادند تا امورات باشگاه به بهترین شکل پیگیری شود که دقت نظر باشگاه در جذب سرمربی و بازیکنان گواه این موضوع است.

وی با خوشامدگویی به بازیکنان جدید، بیان کرد: بنده ۱۱ سال است در باشگاه تراکتور حضور دارم و در مقطعی مدیرعامل هم بودم. هواداران تراکتور در سطح آسیا پرشورترین هستند و به نظرم هواداران و اعضای تیم سرمایه‌های بزرگی هستند که باید با همدلی و همفکری این سرمایه‌های ارزشمند را حفظ کنیم.

الیاسی با اشاره به تلاش‌های شجاع خلیل‌زاده در سال گذشته، توضیح داد: به نوبه خودم از زحمات شجاع در فصلی که سپری شد، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به رزومه سرمربیگری دراگان اسکوچیچ، خاطرنشان کرد: ما با توان و قدرت آقای اسکوچیچ به جام جهانی صعود کردیم و مردم ایران قدردان ایشان هستند. اسکوچیچ سرمربی حرفه‌ای و درجه یک در سطح بین‌المللی به شمار می‌رود.

رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتور ادامه داد: فوتبال صرف نظر از مرزهای جغرافیایی، زبان، نژاد و ملیت‌ها به زیبایی توانسته مردم سراسر جهان را در یک نقطه مشترک گردهم بیاورد.

وی با تأکید بر اینکه احترام متقابل میان اعضای تیم اساس پیروزی است، گفت: همکاری و اعتماد دو طرفه، باعث می‌شود تا بازیکنان میل و اشتیاق زیادی برای درک و اجرای تاکتیک‌ها داشته باشند. باید به نظرات یکدیگر احترام گذاشته شود که در چنین شرایطی در زمین، حس وحدت، هدف مشترک و فداکاری معنی پیدا می‌کند.

الیاسی در پایان با بیان اینکه آقای زنوزی پاکدست‌ترین فعال اقتصادی است، تأکید کرد: عشق و علاقه‌ای که آقای زنوزی به فوتبال دارد، غیرقابل توصیف است و به نظرم پیدا کردن جایگزین برای ایشان غیرممکن است. در همین راستا وظیفه همه ماست که در کنار ایشان باشیم.

منبع: mehrnews-6169520

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد