hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > (تصاویر) رونمایی از گلکسی رینگ؛ حلقه بسیار هوشمند سامسونگ با قیمت منطقی

(تصاویر) رونمایی از گلکسی رینگ؛ حلقه بسیار هوشمند سامسونگ با قیمت منطقی

گلکسی رینگ سامسونگ با امکانات سلامتی متعدد ازجمله سنجش مداوم ضربان قلب، نظارت بر خواب، حسگر دمای پوست درکنار ویژگی‌های هوش مصنوعی معرفی شد.

سامسونگ در رویداد آنپکد و درکنار گوشی‌های تاشدنی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶، حلقه‌ی هوشمند خود با نام گلکسی رینگ (Galaxy Ring) را به‌طور رسمی رونمایی کرد. این محصول با تکیه بر قدرت Galaxy AI، تجربه‌ی هوشمند سلامتی را برای همه‌ فراهم می‌کند.

تی‌ام رو، مدیر بخش تجربه‌ی موبایل (MX) سامسونگ می‌گوید: «جدیدترین محصولات پوشیدنی گلکسی، ترکیبی از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و نوآوری‌های سامسونگ هستند و این امکان را فراهم می‌کنند با کمک راهکارهای مراقبتی و پیشگیرانه، سلامتی و تندرستی خود را کنترل کنید. هوشمندی، طرح‌ریزی و درک و آگاهی عمیقی که گلکسی رینگ ارائه می‌دهد، به کاربران کمک می‌کند تا داده‌ها را به اهداف معناداری تبدیل و دوران جدیدی از سلامتی هوشمند را تجربه کنند».

گلکسی رینگ رویکرد ساده‌ای برای نظارت بر سلامتی کاربران ارائه می‌دهد. این محصول از فناوری‌ حسگرهای دقیق سامسونگ بهره می‌برد که حالا در کوچک‌ترین شکل خود، اطلاعاتی را دراختیار کاربر می‌گذارند تا بتواند به‌راحتی بر سلامتی خود نظارت و کنترل داشته باشد.

29_11zon

حلقه‌ی هوشمند سامسونگ با این هدف طراحی شده است که در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز استفاده شود. این محصول فقط ۲٫۳ تا ۳ گرم وزن دارد و درنتیجه در استفاده‌ی طولانی‌مدت احساس راحتی بیشتری به کاربر انتقال می‌دهد. طراحی متمایز موسوم به Concave Design باعث شده است تا گلکسی رینگ علاوه‌بر ظاهر تازه‌ و جذاب، از دوام و مقاومت مناسبی برخوردار باشد. این محصول گواهی IP68 دارد؛ بنابراین، در‌برابر نفوذ آب مقاوم است و با‌توجه‌به پوشش تیتانیومی گرید ۵ می‌توانید با خیالی راحت در هر مکانی بدون نگرانی از آسیب‌های احتمالی از آن استفاده کنید.

30_11zon

گلکسی رینگ با هربار شارژ کامل تا ۷ روز استفاده‌ی مداوم دوام می‌آورد و قاب شارژ ویژه‌ای برای آن نیز طراحی شده است که با نورپردازی LED، وضعیت شارژ را نشان می‌دهد. شما می‌توانید براساس استایل و سلیقه‌ی خود از میان سه رنگ مشکی و نقره‌ای و طلایی یکی را انتخاب کنید. ضمن اینکه کیت سایزبندی مخصوص به کاربر کمک می‌کند تا مناسب‌ترین اندازه را از بین ۹ گزینه انتخاب کند.

31_11zon
32_11zon

با گلکسی رینگ می‌توانید از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر حالت و وضعیتی لذت ببرید. این ویژگی‌ها طبق نیازهای هر کاربری شخصی‌سازی می‌شود و به کمک فناوری پیشرفته‌ی هوش مصنوعی سامسونگ، یعنی Galaxy AI، به‌مرور‌زمان قدرتمند‌تر از قبل عمل می‌کند.

تمام داده‌ها و اطلاعاتی که گلکسی رینگ از وضعیت سلامت کاربر جمع‌آوری می‌کند، در پلتفرم Samsung Health نگه‌داری می‌شود تا بتوانید به‌طور یکپارچه ازطریق سایر دستگاه‌های خود به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

خواب به‌عنوان یکی از پایه‌های مهم سلامتی روزمره نقش محوری دارد و گلکسی رینگ بهترین قابلیت‌های تجزیه‌و‌تحلیل خواب را ارائه می‌دهد و با الگوریتم‌ قدرتمند هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا الگوهای خواب خود را درک کنید و عادت‌های بهتر و سالم‌تری بسازید.

این قابلیت‌ها علاوه‌بر ارائه‌ی امتیاز خواب (Sleep Score) و بررسی خروپف و صداهای حین خواب، معیارهای دیگری مثل حرکت هنگام خواب، مدت‌زمان خواب، ضربان قلب و نرخ تنفس را بررسی می‌کنند تا تجزیه‌‌و‌تحلیل دقیق و مفصلی ارائه دهد.

33_11zon
Samsung

ویژگی Cycle Tracking گلکسی رینگ برای بانوان ازطریق بررسی دمای پوست در طول شب، بر چرخه‌ی قاعدگی آن‌ها نظارت می‌کند. به‌طور کلی، می‌توانید از داده‌های گلکسی رینگ، به‌عنوان انگیزه‌ای برای شروع شاداب‌تر و پرانرژی‌تر روز استفاده کنید. شروع این ماجرا با Galaxy AI است که گزارش‌های سلامتی مفصل و دقیقی را براساس معیارهای مختلف ارائه می‌دهد.

قابلیت جدید امتیاز انرژی (Energy Score) یکی از ویژگی‌‌های Galaxy AI محسوب می‌شود که شما را از راهکارها و روش‌هایی که سطح سلامتی را افزایش می‌دهد، باخبر می‌کند. این یعنی با آگاهی از وضعیت فیزیکی و امتیاز انرژی خود می‌توانید برنامه‌‌ی مناسبی برای ارتقای سلامتی ایجاد کنید.

34_11zon
Samsung

ویژگی Energy Score، سلامتی جسمی و روانی شما را براساس چهار معیار خواب، میزان فعالیت، ضربان قلب در طول خواب و تغییرپذیری ضربان قلب در زمان خواب محاسبه می‌کند. ضمن اینکه قابلیت Wellness Tips با تجزیه‌و‌تحلیل داده‌ها و اطلاعات سلامتی‌، نکات و توصیه‌های شخصی‌سازی‌شده و متناسب وضعیت‌ هر کاربری را به او ارائه می‌دهد.

گلکسی رینگ با قابلیت هشدار ضربان قلب (Heart Rate Alert) هنگامی پایین یا بالا رفتن غیرعادی ضربان قلب، این مورد را ازطریق اپلیکیشن Samsung Health به‌طور لحظه‌ای به کاربر اعلام می‌کند. ویژگی‌ بررسی آنی ضربان قلب (Live Heart Rate Check) نیز جزئیات بیشتری درمورد ضربان قلب‌، میزان ضربان در دقیقه، مدت‌زمان و زمان شروع به کاربر ارائه می‌دهد.

35_11zon

طبق ادعای سامسونگ، گلکسی رینگ به شما کمک می‌کند تا سبک زندگی فعال و پرانرژی داشته باشید و تمرینات ورزشی خود را با انگیزه‌ی بیشتر پیگیری کنید. قابلیت تشخیص خودکار تمرین در این حلقه‌ی هوشمند، میزان پیاده‌روی و دوندگی شما را ردیابی می‌کند و درصورتی‌که فعالیت بدنی نداشته باشید، به شما هشدار می‌دهد.

از دیگر امکانات گلکسی رینگ می‌توان به پشتیبانی از ژست‌‌های حرکتی اشاره کرد. به‌عنوان مثال، می‌توان با دو بار کشیدن دو انگشت به‌سمت هم، فرمان‌ گرفتن عکس یا خاموش‌کردن زنگ هشدار گوشی را اجرا کرد. علاوه‌بر‌این، امکان ردیابی موقعیت مکانی گلکسی رینگ ازطریق Find My Ring در Samsung Find وجود دارد.

قیمت گلکسی رینگ ۴۰۰ دلار است و از ۲۴ جولای (۳ مرداد ۱۴۰۳) در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی رینگ

36_11zon

سامسونگ گلکسی رینگ

 
عرضه
 
معرفی 10 جولای 2024
نام دیگر Samsung SM-Q500NZKAXAR Samsung SM-Q500NZKAXAR Samsung SM-Q500NZSAXAR Samsung SM-Q500NZSAXAR Samsung SM-Q500NZDAXAR Samsung SM-Q500NZDAXAR
وضعیت عرضه در آینده نزدیک (24 جولای 2024)
بدنه
 
ابعاد دارای 9 سایز از 5 تا 13 7.0 در 2.6 میلی‌متر (حلقه) 48.9 در 48.9 در 24.51 میلی‌متر (محفظه شارژ)
وزن 2.3 گرم (حلقه سایز 5) 3.0 گرم (حلقه سایز 13) 61.3 گرم (محفظه شارژ)
سایر مشخصات بدنه بدنه حلقه از جنس تیتانیوم گرید 5 بدنه محفظه شارژ از جنس فولاد ضدزنگ و پلاستیک IP68 (مقاوم دربرابر گردوغبار و آب تا عمق 1 متری و حداکثر 30 دقیقه) مقاوم در برابر نفود آب تا فشار 10 اتمسفر (عمق 100 متر)
حافظه
 
حافظه داخلی 8 مگابایت
باتری
 
باتری باتری غیرقابل تعویض با ظرفیت 18 میلی‌آمپر ساعت (حلقه سایز 5) باتری غیرقابل تعویض با ظرفیت 23.5 میلی‌آمپر ساعت (حلقه سایز 13) باتری غیرقابل تعویض با ظرفیت 361 میلی‌آمپر ساعت (محفظه شارژ)
استندبای تا 7 روز
قابلیت‌ها
 
حسگرها حسگر اپتیکال ضربان قلب، شتاب‌سنج، دماسنج بدن
سایر مشخصات و قابلیت‌ها پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف، پایش ضربان قلب، پایش وضعیت خواب، پایش سلامت بانوان، گام‌شمار، محاسبه مسافت طی‌شده، محاسبه میزان کالری مصرف شده، پشتیبانی از Galaxy AI
شبکه
 
فناوری ندارد
اتصالات
 
شبکه بی‌سیم ندارد
بلوتوث بله، نسخه 5.4 LE
GPS ندارد
NFC ندارد
USB ندارد
متفرقه
 
رنگ‌ها مشکی، نقره‌ای، طلایی
محدوده قیمت حدود 400 دلار

منبع: خبرآنلاین

منبع: faradeed-197412

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد