درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 349992 | 25 تیر 1403 ساعت 16:56

علی ربیعی: چرا افراد بدون ضابطه استخدام می‌شوند؟

وزیر اسبق کار از استخدام‌های بدون ضابطه در وزارت علوم پرده برداشت.
علی ربیعی: چرا افراد بدون ضابطه استخدام می‌شوند؟


علی ربیعی از استخدام‌های بدون ضابطه در وزارت علوم پرده برداشت.

ربیعی، وزیر اسبق کار درباره است استخدام‌های لحظه آخری دولت نوشت: «در وزارت علوم و کمیته مرکزی جذب چه خبر است؟ چرا افراد بدون ضابطه استخدام می‌شوند؟

استخدام هیئت علمی بدون طی کردن روند‌ها و چارچوب‌های مشخص‌شده معمول در کنار بازنشستگی‌های زودرس، کاری غیرمنصفانه، غیراخلاقی و دور زدن قانون بوده و موجب آسیب به ساحت علم، دانشگاه و جفا به نسل‌های آینده دانشجویی است.

این روند قابل بررسی و پیگیری است.»

منبع: fararu-754473



عکس خوانده نمی‌شود