hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > طباطبایی: لیگ جدید بسکتبال از شهریور آغاز می‌شود

طباطبایی: لیگ جدید بسکتبال از شهریور آغاز می‌شود

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: پیشنهاد دادیم که از تیر تمرینات تیم‌ها آغاز و لیگ جدید در شهریور ماه برگزار شود.
رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال درباره شروع لیگ جدید بسکتبال گفت: ما جلساتی را با کسانی که در این حوزه خبره و کارشناس هستند داشتیم و کارگروهی را برای چگونگی شروع لیگ جدید که در سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، برگزار کردیم.
او افزود: ما از تیر ماه شروع خواهیم زد و از باشگاه‌هایی که می‌خواهند در لیگ شرکت کنند، دعوت خواهیم کرد. با توجه به تعداد باشگاه‌هایی که اعلام آمادگی خواهند کرد، جلسه‌ای را خواهیم داشت با مدیران عامل محترم  باشگاه‌ها تا از تیر ماه تمرینات تیم‌ها آغاز شود و بتوانیم از شهریور لیگ را شروع کنیم. البته این پیشنهاد فدراسیون بسکتبال است و در جلسه‌ای که خواهیم داشت با باشگاه‌ها می‌توانیم زمان بندی مناسبی را داشته باشیم.
رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: ما باید ابتدا سلامتی ورزشکاران را در نظر بگیریم با توجه به شرایطی که وجود دارد. زیرا تمرینات بسکتبال در سالن‌های سرپوشیده برگزار می‌شود و ما باید تمهیدات لازم را برای بی خطر بودن این سالن‌ها در نظر بگیریم.  
طباطبایی درباره احتمال تغییر در کادر فنی تیم ملی بیان کرد: ما هنوز تصمیم جدیدی در مورد کادر فنی تیم ملی نگرفتیم و باید ببینیم زمان بندی مسابقات رسمی ما به چه صورت است و پس از مشخص شدن این موضوع از کادر فنی به کمیته فنی دعوت می‌کنیم تا در آن جلسه در مورد ادامه روند کار با کادر فنی تصمیم گیری کنیم.
شبنم کلاهی چند روز قبل از سوی رامین طباطبایی به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون بسکتبال انتخاب شد، در حالی که هنوز رئیس هیئت بسکتبال استان تهران و سرپرست تیم ملی بانوان نیز هست. رئیس فدراسیون بسکتبال درباره چند شغله بودن کلاهی اظهار داشت: به محض اینکه حکم دبیر کلی کلاهی از طرف وزیر ورزش امضاء شود، ما برای ریاست هئیت استان تهران فرد دیگری را انتخاب خواهیم کرد، ولی تا آن زمان هر دو بخش را مدیریت می‌کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد