hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > پاداش ۲۱ میلیاردی به مشترکان برق شیراز/برق 200 اداره قطع شد

مدیرعامل برق شیراز اعلام کرد:

پاداش ۲۱ میلیاردی به مشترکان برق شیراز/برق 200 اداره قطع شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که مشترکان خوش مصرف محدوده تحت مدیریت این شرکت، بالغ بر بیست و یک میلیارد ریال پاداش گرفته‌اند.

محمدرضا سلاحی با تاکید بر لزوم تداوم همراهی شهروندان در مدیریت مصرف برق، خاطرنشان کرد: طی بازه زمانی ابتدای خردادماه تاکنون از مجموع یک میلیون قبض برق صادره در بخش خانگی شهر شیراز حدود ۴۷۰ هزار قبض، مشمول پاداش خوش مصرفی بوده است.

او ادامه داد: حدود ۲۸ درصد از مشترکان بخش خانگی که در این فاصله زمانی قبض برق برای آنان صادر شده است در صورت مراجعه به نرم افزار برق من می توانند بر روی قبض برق خود، شاهد تخصیص پاداش باشند.

سلاحی با اشاره به پیش بینی افزای دما براساس الگوهای اعلامی هواشناسی طی روزهای آتی، گفت: انتظار می رود میزان مصرف برق به میزان قابل ملاحظه ای افزایش یابد که این موضوع حفظ پایداری شبکه برق به ویژه در ساعات اوج بار را با چالش مواجه خواهد کرد.

او همکاری مشترکان توزیع برق شیراز را ارزنده ارزیابی و خاطرنشان کرد: کُل ظرفیت‌های فنی این شرکت برای توزیع مناسب انرژی به کارگرفته شده اما طی هفته آتی نیاز است همه مشترکان برق به ویژه در بخش‌های اداری و خانگی، حداکثر همکاری را در مدیریت مصرف برق داشته باشند تا شاهد اخلال در تامین و توزیع برق نباشیم.

مدیرعامل توزیع نیروی برق شیراز همچنین با بیان این که تاکنون ۲۰۰ مشترک اداری شهر شیراز به دلیل همکاری نکردن در مدیریت مصرف، مشمول قطع برق تشخیص داده شده‌اند، گفت: همه ادارات مطابق مصوبه هیئت وزیران موظف به کاهش 30 درصدی مصرف برق در ساعات اداری وکاهش 60 درصدی مصرف در ساعات غیر اداری هستند.

سلاحی با بیان اینکه طی این هفته با توجه به پیش بینی افزایش دمای هوا، نظارت شرکت توزیع برق شیراز بر عملکرد ادارات، بیشتر خواهد شد، گفت: بیش از ۱۰ درصد از مصرف برق در محدوده توزیع برق شیراز، مربوط به بخش اداری است بنابراین همکاری این بخش، برای گذر از پیک بار الزامی و اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد